Gå til innhold

Våpendilemma, trenger råd...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville gått for dual wield.. kansje øksa er bedre men 2 sverd er fetere og kan bli bedre :) jeg kjører selv 2 sverd.. er lvl 22 da :( men er veldig fornøyd å det funker fint

Skrevet

Går du 31/20? I såfall bruk et tregt våpen sammen med Mortal Strike, devastating ;) Vet dog ikke om dette er så bra før lvl 60 og Arcanite Reaper, men blir ihvertfall helt sykt da. ( i riktig hender da selvsagt :))

Skrevet

Har du testa at du får høyere dps med 2 sverd? Er ikke ekspert på warriors, men de aller fleste bruker 2hander eller 1h+shield pga missrate og redusert damage på off-hand.

Skrevet (endret)

Hmm, går du arms altså? Hvis du gjør, les litt rundt på de offisielle og merk deg at kjappe, high-dps våpen som Typhoon (62dps, 2.8 speed ca?)er dårligere for en MS-specced (arms) enn hva Arcanite Reaper (55dps, 3.8 speed og 200-250dmg)er :)

Men, den tid den sorg, right? :D

Endret av M@R7!N
Skrevet
Hmm, går du arms altså? Hvis du gjør, les litt rundt på de offisielle og merk deg at kjappe, high-dps våpen som Typhoon (62dps, 2.8 speed ca?)er dårligere for en MS-specced (arms) enn hva Arcanite Reaper (55dps, 3.8 speed og 200-250dmg)er :)

Men, den tid den sorg, right? :D

helt riktig som sagt her og 2h for warriors er alltid best mange triks som tar utgangspunt i weapon dmg bare å lære å bruke dem. sant at med dual wield gir best bruk for enchantment, men enchantment ekke det viktigste i spillet!

arcanite reaper er det beste wåpenet i spillet for en warrior med 31/20... bevisst sjekk us forums der står det enn del om dette

Skrevet

Min mening er at duel wield suger.

Virker som om våpnet i off-hand ikke gjør stort mer skade en det selve våpnet gjør, er stort sett bare den på main hand som gjør skade, pluss at du bommer som fillern virker det som.

Gå for øksa! Mye mer macho :thumbup: .

Skrevet (endret)

Du kan enkelt sjekke dpsen, med å ta musa over dps i "char window". Da ser du at dps output for duel-wield og 2-hånds er omtrent den samme, dersom våpnene er samme lvl. 2 grønne lvl 45, 1-hånds økser har samme dps som 1 grønn lvl 45 2-hånds. Dette er helt bevisst fra spilldesignernes side, ellers ville dual wield vært for bra.

De fleste high lvl warriors bruker trege 2-hånds. Ikke pga dps, men pga alle warrior special abilities som utnytter weapon dmg. Og her er det "total weapon dmg" som teller (skade hver gang man slår) og ikke dps. Denne blir høyere når våpenet er tregt, derfor desto tregere, desto bedre (ved sammenligning av 2 handers på samme lvl). De tregeste 2 hånds våpnene er ofte økser, hammere, hellebarder og dessuten staver (hvis du kan finne en stav uten +int, noe som kan være vanskelig). Sverd er det lengre imellom!

De fleste warriors bruker skjold og 1 hander der det passer, og 2 hander der det passer. Jeg har ennå til gode å se en high level med dual wield, desverre, men slik er det nå engang. Våre special abilities passer ikke til dual wield.

edit: btw, denne øksa er fullstendig overlegen sverdene, en perle av en øks, for den lvlen, med "Mortal Strike/crit warrior-build".

Endret av Munch
Skrevet

Pekki jeg vil ikka la deg bruke typhoon for den direkte suger for MS.. DPS'en gjelder ikke i PvP MEN Frontdmg og gjøre så mye DMG på sekunder... Jeg ville ha vendoret Typhoon om jeg fikk en.. :| Arcanite reaper ftw.. og ikke dual wield.. værste møkke jeg vet om :(

Skrevet

Nope.. Retaliation er lett å countre.. Du kan bare slutte å angripe og gouge han.. Vanskeligere er det ikke, og syntes det er helt absurd at den er på en 30min linked! timer :(

Kongebra i pve da :D Dra med deg en god del lavere level mobs og fyre løs :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...