Prebo Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Broren min kjøpte et par spill til meg i thailand for et par år siden... Det ene spillet fungerte ikke og det andre hakket... Så trolig nok var det dårlige cracker elns. Nabo'n bruker å hamstre pc-spill når han er i Bosnia... men det er sjeldent halvparten funker...
redflame Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Når det er et Pal produkt så er prisene på disse ca det samme , den kan være opptil 20% +/- på ny pris mellom de forskjellige landa, så det betyr at det kan være maks 100 kr billigere mellom feks norge og Zimbabwe Det er det samme pris systemet for NTSC også, så når dere finner billge spill u utlandet til feks 50 spenn , så er det alltid pirat vers
Hr. Jenssen Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 så når dere finner billge spill u utlandet til feks 50 spenn , så er det alltid pirat vers No shit?
Wooho Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 [iC' date=08/04/2005 : 08:25] så når dere finner billge spill u utlandet til feks 50 spenn , så er det alltid pirat vers No shit? Nope i Bosnia så får man kjøpt spill orginalt for 60 spenn så ja kan godt hende at du får kjøpt orginale spill i utlandet for 50 spenn men da skal landet være like billigt som i Bosnia.
gorber Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Nope i Bosnia så får man kjøpt spill orginalt for 60 spenn så ja kan godt hende at du får kjøpt orginale spill i utlandet for 50 spenn men da skal landet være like billigt som i Bosnia. Det kan jo og være tjuvgods da.
Wooho Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Det kan jo og være tjuvgods da. Nope det er ikke tjuvgods men kjøpt i en helt vanlig og fult lovlig spillesjappe eid av staten.
adsfiklam Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Noen som vet hva dem bruker i Libanon? NTSC eller PAL? Har planer om å kjøpe en PS 2 der.
sablabra Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Kom hjem fra Thailand for litt over en ukes tid siden, så ikke et eneste piratkopiert spill eller programvare i gatene, virker som dette har blitt slått hardt nedpå i senere tid. Sist jeg var der, for 4 år siden var det overflod av dette. DVD filmer derimot kostet ca. 16 kroner på gatene og ble solgt omtrent på annenhvert hjørne, ble noen av dem Så spill som HL2 på et kjøpesenter, ca. 300 kroner. Meget dyrt for dem der nede med tanke på at gjennomsnittlig dagslønn er ca. 50 kroner. Jeg var i Thailand i sommer, og da var det masse piratkopi-dvder. Alt du trengte å si var: "Yoy got any pirat copies?" . Da tok de med deg bak lageret og fant fram til deg der :!: . Samme for klokker og slikt også. Men skal du ha virkelig billig må du dra til Shanghai. Ca 5 kr per dvd-film, og det meste er i full dvd kvalitet
redflame Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Who cares jepp enig , dc++ gir meg det jeg trenger like vel
Strategery Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 [iC' date=07/04/2005 : 20:08] I thailand koster spill 1 - 5 kr. Jada.. kanskje litt vel optimist du... Nei. Det er faktisk sant. Du må huske at det ikke følger med cover eller manual og spillet er piratkopiert eller brent. Ja, men de koster fortsatt ikke 1-5kr per spill. I Thailand er det billig, men ikke SÅ billig. La meg spørre deg om noe. Har du vært der?
Shotgun Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 For noen måneder siden var samboeren min i Israel å jobbet for Norsk Folkehjelp. Da hun kom hjem hadde hun med flere PC-spill til meg. Ikke rart at det var billig... Det var piratkopier fra ende til annen. Platene var brente, med sånne etiketter man klistrer på. Bildene på coveret var kopierte på en dårlig printer. Skjønner godt at de kan selge spillene billig da. Nei, det var triste greier. Men for all del, jeg skal ikke påstå at det er sånn alle steder.
Artistic.Hipster Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Da jeg var i spania i fjor så så jeg også noen piratkopier(til ca. 50kr pr. spill og rundt 30kr pr. DVD) Jeg kjøpte sims 2, og når jeg skulle installere det så var det nøyaktig det samme som om man laster det ned(en mappe til hver CD pluss en crack, det var tilgomed med en NFO fil ) DVD'ene jeg kjøpte var helt ekstremt dårlig kvalitet og de var filmet fra kinoen (kjøpte bare 2 heldigvis)
SGE7000 Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 DVD'ene jeg kjøpte var helt ekstremt dårlig kvalitet og de var filmet fra kinoen (kjøpte bare 2 heldigvis) det er jo det som skal til for at du skal få en ordentlig kino-opplevelse på hjemmekinoanlegget! ingenting slår følelsen av å få en film ødelagt av en abnormalt høy person som sitter foran deg!
Hr. Jenssen Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 [iC,07/04/2005 : 20:08] I thailand koster spill 1 - 5 kr. Jada.. kanskje litt vel optimist du... Nei. Det er faktisk sant. Du må huske at det ikke følger med cover eller manual og spillet er piratkopiert eller brent. Ja, men de koster fortsatt ikke 1-5kr per spill. I Thailand er det billig, men ikke SÅ billig. La meg spørre deg om noe. Har du vært der? Nei, og det har sikkert du, men jeg tror fortsatt ikke at ingen selger spill for over 5kr i Thailand. Det koster nesten så mye bare å lage CD'ne, og i allefall nesten så mye å skaffe dem.
gorber Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Jeg har vært i Thailand flere ganger. Spill er billige, men, desverre ikke så billige..
nokia4life Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Men de landene er ikke noen i-land, derfor har ikke folk der råd il spill som koster flere hundre...... er det 15-30,- kr for dem så er det akkurat like mye pris for dem som om vi hadde kjøpt her i Norge og forstått prisen.
Hr. Jenssen Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Jeg har vært i Thailand flere ganger. Spill er billige, men, desverre ikke så billige.. Var nok det jeg trodde ja.
Bone Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Nope i Bosnia så får man kjøpt spill orginalt for 60 spenn så ja kan godt hende at du får kjøpt orginale spill i utlandet for 50 spenn men da skal landet være like billigt som i Bosnia. Var dette i vanlige butikker, eller i PX'er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå