Gå til innhold

Live For speed S2 Alpha demo ute!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Angående setup, jeg vil laste opp mitt setup her snart, det er utrolig bra for oss med keyboard. Men merk dere, det er bare nok bensin til rundt 5-6 runder max, så skal du ta lange løp må du enten starte med mer bensin eller ta noen pit stops.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Trening, du må komme riktig inn i svingen, hvis du fortsatt mister fart etter du har passert Apexen (eller den Innerste delen på svingen) så har du tatt den feil.

Med èn gang du er ferdig med å bremse ned, gi litt gass slik at du flytter vekten til bakhjulene, hold litt gass, men ikke for mye, og øk sakte på vei ut av svingen.

Takk for linken btw, fikk noen gode tips fra den føler jeg :)

EDIT: ta tipsene mine med god fisk, men det er slik jeg har registrert de gode har kjørt, og det er de tipsene jeg har fått :)

Endret av Hawk-Eye
Skrevet

Hjalp litt å se den replayen. bytta til lefty settet, og nå har jeg endelig kommet ned i 1:31:26. var en runde jeg kunne ha kommet ned i 1:29 tror jeg, men klarte å miste kontroll ut i siste svingen, ble litt ivrig tror jeg :blush:

kom da inn på 1:32, er sikker på at jeg tapte minst 3.sek når jeg mista kontroll. er så typisk!

gleder meg til fullversjon, håper den kommer snart!

Skrevet

Hater den siste sektoren, klarte en splitt på 1:02:50, men jeg klarte ikke å komme under 1:30 engang, faktisk 1:30:03 tror jeg det var, faen det var irriterende. Vart litt for ukonsentrert i de to siste svingene.

Skrevet

Hadde kun mus og tastatur under S1 så jeg kjørte ikke GTTn så mye. Men jeg klarte å komme ned på 1:29:** for første gang i går :D

Fikk suround anlegg i går btw, hihi. Det er litt digg å skru på full bass å ligge rundt 2-3000 omdreininger å gasse og bremse samtidig. Fy faen, dirrer i hele huset :!: :love:

Skrevet

Gtt er vanskligere å kjøre, men er jo gøy med turbo da. kommer meg ikke under 1:31:xx, holdt på å klare det i går, men blir for ivrig og nærvøs mot slutten, så klarer alltid å drite meg ut i enten siste "u"sving eller s-svingen. klarte 1:32:xx med kalde dekk, så jeg vet jeg skal klare 1:29-30 med varme!

Skrevet

Ja, man merker stor forskjell på varme og kalde dekk.

Men hvilke kontrollere bruker dere? mus eller tastatur? ratt og pedaler?

Og hvilken kameravinke bruker dere?

Jeg for min del bruker Driving Force Pro, med 360graders rotasjon (180 til hver side)

Også har jeg custom cam, på dashboardet.

Skrevet

Jegh har to setup - det ene er litt tregere enn det andre, men i gjengjeld er det VANNVITTIG stabilt, du må nesten bevisst bruke håndbrekket for å sladde skikkelig med det , det er det jeg har kjørt 1.29 med.

Det andre er det stikk motsatte - det er omtrent som å kjøre på is i forhold, men siden denne ikke understyere (? bilen går med fronten først ut av svingen hvis du forstår) kan man holde litt mer fart å allikavell holde seg på banen. Han jeg fikk det av har kjørt 1.28.50 med det :whistle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...