Gå til innhold

Kjæresten skal ha bærbar!


Anbefalte innlegg

Kjæresten min skal ha seg en bærbar maskin nå som studenttilværelsen nærmer seg. Budsjettet er på rundt 10.000 kr, og bruksområdene blir dokumentbehandling, bilder, musikk og Sims2 :D Hun vil også ha støtte for trådløst nettverk og en cd/dvd brenner!

 

Jeg har god greie på stasjonære pc'er og alt i den kategorien, men jeg er helt blank på bærbare pc'er :blush:

 

Er det noen som har forslag/erfaringer å komme med, hadde det vært supert!

Endret av maestr0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der tror jeg ikke noe på. Jeg har aldri spilt Sims 2, men jeg tok et titt på systemkravene her. Riktignok er dette minimumskravene, men en Mobility Radeon 9700 som Tundra'ene / Netshop'ene har i nevnte prisklasse kan umulig ha problemer med Sims 2.

Lenke til kommentar
Du (rettelse, hun!) vil nok få en del problemer med å spille Sims 2 på en bærbar. Er såvidt det flyter glatt på en god stasjonær.

Men kan anbefale Tundra PC'en!

Jeg har en ECS g723. Med 512ram, 3.06Ghz P4, Ati M9000 64 mb skjermminne. (elendig pc)

Kjører det så si hakkfritt....

 

Det at en bærebar ikke kan kjøre sims2 er bullshitt! :p

Endret av Navitas87
Lenke til kommentar
Du (rettelse, hun!) vil nok få en del problemer med å spille Sims 2 på en bærbar. Er såvidt det flyter glatt på en god stasjonær.

Men kan anbefale Tundra PC'en!

haha? sims2 flyter jo på nesten hva som helst?

Sims 2 krever jo faktisk en del. Har ikke kravene, men det er ikke så lite krevende som det kan se ut som. Og ja, Radeon 9700 er enormt mye bedre enn Intel Extreme.

Lenke til kommentar
Du (rettelse, hun!) vil nok få en del problemer med å spille Sims 2 på en bærbar. Er såvidt det flyter glatt på en god stasjonær.

Men kan anbefale Tundra PC'en!

haha? sims2 flyter jo på nesten hva som helst?

Sims 2 krever jo faktisk en del. Har ikke kravene, men det er ikke så lite krevende som det kan se ut som. Og ja, Radeon 9700 er enormt mye bedre enn Intel Extreme.

Har hørt folk fortelle om at Intel Extreme Graphics i enkelte situasjoner kan lagge i 2D. Så forskjellen fra EG til Mobility Radeon 9700 blir i så måte enorm.

Lenke til kommentar
Du (rettelse, hun!) vil nok få en del problemer med å spille Sims 2 på en bærbar. Er såvidt det flyter glatt på en god stasjonær.

Men kan anbefale Tundra PC'en!

 

om du kan anbefale en tundra pc, så er det tydlig at du aldri har hatt ein.

 

Kjøp en FIN pc til ei jente, en 12" ibook får du for rundt 10000, studentrabatt kan du også få.

 

 

Større drit enn tundra ska du leite lenge etter, dette er maskiner som er designa og sett sammen på verna bedrifter (dei gir i alle tilfelle inntrykk av dette :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...