Gå til innhold

Argent Dawn RP server, anderledes en PvE ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du veit sikkert at på argent dawn så skal du være characteren din drike øl og være full, det er den eneste forskjellen jeg spiller der og er veldig fornøyd

Skrevet (endret)
Topic sier det meste , noen som vet noe om dette ?

Serveren funker akkurat som en PvE-server ihht pvp og sånt.

Den er dog ment for folk som har lyst til å rollespille, dvs teite navn, prating om ting som ikke passer inn i spillverdenen etc frarådes. (Er meningen man skal kunne leve seg littegranne mer inn på RP-serverne.)

Endret av thomanil
Gjest Slettet+1242
Skrevet
Rollespilling uten PVP? Snålt...

Like mye PvP på RP servere som det er på PvE servere...

vi venter bare på Battlegrounds nå.

Skrevet

Jeg spiller også på Argent Dawn og jeg må si jeg er soleglad for å slippe alle 1337-fjortisene.

Det kan bli litt rart noen ganger, men det er vel fordi jeg vledig ofte glemmer å leve meg skikkelig inn... ;)

Og PvP-messig er det like bra som PvE-servere. Jeg elsker å ha muligheten til å velge selv om jeg vil PvP'e eller ikke, å slippe å bli ganket av lvl60 folk.

Nå på Tirsdagen som var var jeg og noen guild-mates oppe ved Crossroads og hadde det gøy. Er alltid noen lvl20+ folk som er litt teite og enabler PvP (er lvl52 Selv) men når det kom flere lvl53-60 folk til unnsetning, det var da det ble moro :!:

Skrevet
Nå på Tirsdagen som var var jeg og noen guild-mates oppe ved Crossroads og hadde det gøy. Er alltid noen lvl20+ folk som er litt teite og enabler PvP (er lvl52 Selv) men når det kom flere lvl53-60 folk til unnsetning, det var da det ble moro :!:

Jeg var faktisk på raid der den dagen, om jeg ikke husker helt feil :)

Jeg flirte ganske mye da det kom en high level orc med navn "Ronk" ridende mot oss :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...