Zimster Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg har formatert hardisken min med windows på, men ikke spillhardisken. Jeg vil installere Age of Mythology tilleggspakka, men det går ikke fordi installen ikke finner den i registry. Hvordan kan jeg få Age of Mytholgy inn i registry så tillegspakka registrerer at jeg faktisk har spillet?
slowcooler Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Du må installere det på nytt, installasjonsrutinene tar seg av nødvendige oppføringer i registeret. Ta vare på mappa der dine resultater ligger, og overskriv etter inst.
Zimster Skrevet 5. april 2005 Forfatter Skrevet 5. april 2005 Det er det som er problemet, har ikke cden, derfor må jeg få det in i registry.
slowcooler Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Det kan du ikke. Da må du i så fall kontakte de som skrev programmet, og jeg tviler på at de forteller deg hva som trengs. Om du så fikk se registeret til en annen maskin med progget inst. på, ville det neppe hjelpe, det er mange ting i registeret som blir oppført uten direkte navnereferanse til det aktuelle prog, og det er håpløst å finne ut av. Da måtte du i såfall ha et program som tok en snap av registeret før inst. og så kunne du sammenligne etter innst, men da er du jo like langt siden du ikke har plata. Lån den hos noen og kjør inst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå