Gå til innhold

Nye Artisan First Aid Skills?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å lære 300 first aid skill må du få quest av:

 

Doctor Gustaf VanHowzen

Trauma Surgeon

Level 48 Humanoid

Found in Dustwallow Marsh

 

Kan fåes ved lvl 40.

 

Vet ikke om han lærer deg heavy mageweave og runcloth bandage og...

 

edit: Horde får nok en annen plass

 

edit2: leif juster was here

Endret av superreven
Lenke til kommentar

Dra til Stromgarde i Arathi highlands, i den vennlige delen av campen er det en vendor som selger oppskrifter for bandasjer til halvparten av prisen på AH. Når man har lært seg å lage alle de, så drar man til IF til first aid trainern der, hun sender deg til Theramore. I citadel'en der finner du en kar som gir deg en quest, så lærer du heavy mageweave. Senere kan du komme tilbake å lære deg runecloth.

Har ikke lært meg heavy runecloth enda, men jeg regner med at man får den der også.

Lenke til kommentar

Har 300 first aid.

 

Man får heavy runecloth også av samme mannen (doktoren i theramore) når man har 290 skill.

 

Man må ha 225 for å få questet hos FA-trenern, og deretter får man de neste bandasjene gratis av doktoren når man har høy nok skill til å få de.

 

edit: trykkleif

Endret av Taykun
Lenke til kommentar
Dra til Stromgarde i Arathi highlands, i den vennlige delen av campen er det en vendor som selger oppskrifter for bandasjer til halvparten av prisen på AH.

Er vel heller det at de går for (mange)dobbel pris på AH. Som med de fleste vendor-recipes.

Endret av JayHeM
Lenke til kommentar
Har 150(max) og er lvl34.

 

Må jeg vente til lvl40 og gjøre et quest i Theramore?

Nei, du må kjøpe en expert first aid bok som gjør at du kan øke first aid skillen til 225. Det er ikke noe level requirements for denne boka. For horde er det en vendor i Dustwallow Marches som selger expert first aid boka. For alliance, anbefaler jeg deg å sjekke thottbot.

 

Edit: trykk på "map" på den øverste vendoren i Arathi Highlands i din link til expert first aid book. Da får du opp et kart med plasseringen til vendoren

Endret av Maltas
Lenke til kommentar
Dra til Stromgarde i Arathi highlands, i den vennlige delen av campen er det en vendor som selger oppskrifter for bandasjer til halvparten av prisen på AH. Når man har lært seg å lage alle de, så drar man til IF til first aid trainern der, hun sender deg til Theramore. I citadel'en der finner du en kar som gir deg en quest, så lærer du heavy mageweave. Senere kan du komme tilbake å lære deg runecloth.

Har ikke lært meg heavy runecloth enda, men jeg regner med at man får den der også.

hvordan kommer man seg til den snille delen in stromgarde da? jeg tok meg en tur dit og ble møtt av masse lvl 35(elite) folk døde med en gang (var lvl 3+ da)

Lenke til kommentar

For horde:

 

Når du er lvl 40, og har 225 i skill, dra til Hammerfall.

Snakk med Trauma Sergeant et eller annet.

Du må gjøre et quest hvor du skal redde noen skada soldater.

 

Da får du Artisan First Aid i reward.

SKill deg opp til 240, så får du heavy mageweave bandage av trauma fyren (HVIS du har lest Mageweave bandage boka og har den skillen fra før), Ved skill 260 får du runeloth bandage.

Jeg vet ikke når du får Heavy runecloth.

Lenke til kommentar
Heavy mageweave bandage lages av 2 stk vanlig mageweave. Det er ingen cloth som heter heavy mageweave.

 

Det gjør vondt innvendig når det brukes opp dyrebar mageweave til first aid:S

Jeg farma 400 mageweave i Felwood her om dagen for å lage Goblin Sapper Charge av de... Skal sies at jeg solgte 200 av de til en kamerat som lagde ting av de for så å disenchante :p så bokstavlig talt gikk all mageweaven opp i røyk ;P

 

Hjalp dette på den innvendige følelsen din? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...