Gå til innhold

Hvilket psp spill er best?

Azizel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet

ridge racer har jo fått mye bedre kritikk enn nfs rivals. Med meg står det mellom Untold Legends å Lumnies som mitt neste spill.

Skrevet

Ridge Racer er det beste spillet etter min mening. Har spilt det en del. Mye mer en THUG, NFSU:R, Wipeout eller lumines......Så gå for breisladdende morro med ridge racer. Og grafikken er også top notch :thumbup:

Skrevet

WipEout Pure er beste spillet til PSP!

Andre plassen på min liste må være Metal Gear Ac!d, men den er vel kansje for litt mer spesielt interesserte.

Skrevet
Jeg kommer nok til å kjøpe WipEout når jeg får meg PSP.

Synes også spillet Mercury ser spennende ut. ^^

mercury er ikke så spennende. Litt kult første timen. Men så senker intressen ganske brått :cry:

Skrevet

hva med spill som kommer da? :)

jeg har forhåndsbestilt gta liberty city stories, men hva mer spennende er i nær anmarsj?

skal definitivt kjøpe fifa 06, om det får god kritikk, og så har jeg hørt noe om final fantasy 7 til psp, noe som er meget interessant?

Skrevet
og så har jeg hørt noe om final fantasy 7 til psp

Final Fantasy 7 til PSP hadde vært drømmen! Men det du har hørt er nok den nært forestående lanseringen av Final Fantasy 7 Advent Children. Dette er en ny hel animert film(ser fetere ut enn forrige), og den skal lanseres på UMD nå til høsten.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Jeg syns ikke Wipeout var noe spesielt bra, alt for tregt. :p

Men Bleach: Heat the Soul 2 var råbra! :D (Du må være Bleach fan, ellers er det ikke noe særlig.) Og Virtua Tennis var kult også.

Skrevet
og så har jeg hørt noe om final fantasy 7 til psp

Final Fantasy 7 til PSP hadde vært drømmen! Men det du har hørt er nok den nært forestående lanseringen av Final Fantasy 7 Advent Children. Dette er en ny hel animert film(ser fetere ut enn forrige), og den skal lanseres på UMD nå til høsten.

Nå kommer det jo også et Final Fantasy-spill til PSP neste år. Crisis Core: Final Fantasy VII. Gleder meg :)

Skrevet

blir WipEout på meg hvis jeg får nok penger til PSP ever.. Fikk prøve PSP i en butikk i england i sommer, med wipeout, og faen, jeg forelska meg med en gang..

Skrevet

Om noen lurer på nytt spill kan jeg fortelle dere om en anmeldelse jeg nettopp skrev om Metal Gear Ac!d. Anmeldelse: Metal Gear Ac!d. Siden dette er en av mine første anmeldelser tar jeg gjerne imot tilbakemeldinger, både positivt og negativt. Link til tråd på forumet ligger nederst på anmeldelsen.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Har Burnout Legends blitt lansert til psp?

Tror det kommer den 15.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...