Gå til innhold

MSI MEGABOOK S270/271


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser nå at dem har fått rimelige 1GB DDR400-brikker på Komplett:

Crucial DDR SO-DIMM PC3200 1024MB CL3 til 1.399,- :)

 

Synd det var CL3, men pytt pytt. :p

Eneste CL2.5 du får er vel Corsair XMS3200LL?

 

 

Leste dette på Notebookforums:

Well, you do have a choice between shared 32MB memory, or dedicated 128MB VRAM.

Det var om den nye HP zv6000 som også har ATi Xpress 200M. Blir dette mulig? Liker ikke delt skjermminne. :(

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar
Hei.

 

Har sjekket med innkjøper og han vil ta denne inn så fort denne er klar. Men pr.idag så veit vi ikke helt når denne er klar fra produsenten og når vi vil ha denne hos oss.

 

--

Kenneth G

Salgsavd.

Komplett.no

 

:(

Lenke til kommentar

håper de tar inn mange... hadde vært litt kjipt å gå glipp av første forsendelse og måtte vente i 3 uker på neste...

 

Forresten, har sett forskjellige bilder av den med hvit, lysegrå, mørkegrå og svart touchpad, noen som vet hva som er riktig? Vil ha svart jeg... ser litt sært ut med helt svart lappy og kritthvit touchpad :D

 

Blir aggressiv hvis komplett tar inn bare den helhvite utgaven :nei::p

Endret av petter;
Lenke til kommentar
Ser at Averatec selger disse som "Averatec 4100-series" men der står det at de har 13.3" skjerm og ikke 12.1" som det står på MSI.com.tw.

Dem selger også S260 som 4200-series og der står det også 13.3"! :confused:

 

Hva er rett? :!:

Averatec 4100 Series er ikke den samme maskinen som S270, se bare her:

http://www.averatec.com/notebooks/4100series.htm

 

Og heller ikke Averatec 4200 Series er det samme maskinen som S260, se bare her:

http://www.averatec.com/notebooks/4200series.htm

 

De har et forskjellig design med andre ord.

Lenke til kommentar
så det der ja. ingen USB-porter nede på høyresiden... Men hvilken barebone er den basert på da? Vet ikke av noen flere turion ultraportable...

Jeg har ikke peiling hvem som lager den, men den kommer iallefall ikke fra MSI. Positivt at det kommer flere Turion 64-baserte ultraportable, så får iallefall MSI konkurranse og vi bedre priser :)

Endret av snorreh
Lenke til kommentar
så det der ja. ingen USB-porter nede på høyresiden... Men hvilken barebone er den basert på da? Vet ikke av noen flere turion ultraportable...

Komplett skal i første omgang bare ta inn den svarte utgaven såvidt jeg vet.

Kjenner du noen som jobber hos komplett eller no? :hmm: skaff oss dato da, de var så vage på mail... :p

Endret av petter;
Lenke til kommentar
Komplett skal i første omgang bare ta inn den svarte utgaven såvidt jeg vet.

Kjenner du noen som jobber hos komplett eller no? :hmm: skaff oss dato da, de var så vage på mail... :p

Jeg har vært i kontakt med dem angående denne modellen i lengre tid, men såvidt jeg vet så er det opptil MSI når den blir leveringsklar i Norge ettersom Komplett venter på tilbakemelding. Jeg foreslår at alle som er interessert i denne modellen gir beskjed til Komplett, så får vi bare smøre oss med tålmodighet inntil videre.

Endret av snorreh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...