Gå til innhold

Lvl 55 og helt blank på resistance gear


Anbefalte innlegg

Har tippet lvl 55 nå og hører mye om resistance, men føler meg litt utenfor på dette området. Er det egentlig så nøye, eller greier man seg uten?

 

Hvor effektivt er egentlig resistance? Hvor mye skade demper det egentlig?

 

Lønner det seg å ha et lager i banken med ting du kan bruke (for hver enkelt instance, utifra hva som befinner seg der)? Eller er det bedre å satse på gear som har alle sammen på en gang (thorium plate f.eks.)

 

Ville blitt glad hvis noen visste noe om dette!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AC har ingen ting å si når du møter en spellcaster.. resist er det som teller når du får kasta en fireball eller noe på deg. sitter selv å tenker på å starte å bygge opp en resistance, for meg (hunter) så tror i at det blir nature res på meg.

 

og ja det er nøye:) det synest vertfall jeg:)

Lenke til kommentar

Blir forvirret selv at dette resistance greiene..

Testa en duell mot en lvl 30 mage, som lvl 52. Heiv på aura, og et par equipment-ting med ice resistance. Hadde vel 80 resistance mot ice eller noe.

 

Han brukte diverse ice spells, med og uten reistance. Merket ingen forskjell. Resista ikke noe mer eller mindre med eller uten resistancen, og det var minimal forskjell på damagen også.

Så jeg vet ikke.... Det virket veldig rart at det ikke spilte noen rolle, må ha vært en feil eller noe.. :hmm:

Lenke til kommentar

correct me if im wrong, for jeg er ikke sikker på detta, men det hadde vært logisk om det hadde funka slik at sjansen til å resiste spellen var tilsvarende tallet du har i den aktuelle resisten i prosent.. (tung setning, i know)

 

men om du da har f.eks 50 cold resist, så har du da evt 50% sjanse til å resiste spellen? :) Virker ikke helt på jordet spør du meg, men det er bare en teori!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...