Spaghetti Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 We in the Norway under siege: Resistance team is looking for more talented people to join our team. The mod is about norway during ww2. What we want to make different from other ww2 games is that we want to add single player and cooperative multiplayer plus some other game modes. We are looking for Animators, Skinners, Uv mappers, and mappers If you are interrested post here or send me a mail you can find our page Here Here are some pics of our models and maps. Orket ikke å oversette til norsk
mushi Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 når regner dere med å ha en release? 2005? ser spennende ut, håper dere får det ferdig, er så synd med mange mod teams som dør når de er halvveis. stå på
exmx Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Første bilde av det huset så ufattelig bra ut! Ser veldig VELDIG realistisk ut og veldig gøyt å uforske det! Gleder meg til denne modden. Stå på !
Dj_Arnleif Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Det står på siden dere at de ikke er "DØDE"
Vrengtpolvott Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 De har vel ikke fått noe updates på veeeeeldig lenge om jeg ikke tar helt feil? Syns hvis de faktisk er døde, så frem til denne modden. Skulle gjerne ha hjulpet til, men desverre tar BMS opp mesteparten av tiden min jeg har til modding.
Dj_Arnleif Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Sist gang di har oppdatert var 10 Oktober. La meg sitere: News October 10 2005 Norway Under Siege : Resistance Team needs more people - Texture 2D Artist - 3D Modeler - Mappers - Concept Artist We need your help Post your application/work on the forum (join the staff) News October 10 2005 We are not dead! we are working as fast as we can /Melton
Kriwin Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Nå ser det virkelig ut som det er litt dødt her:P Så utrolig bra ut de bildene!! Kristian
Endre visningsnavn Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Noen som vet om fremdeles er liv i denne modden? Har ikke sett noen oppdateringer på lenge.
Cultofluna Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 (endret) Kunne alltids prøvd meg som texture 2d artist siden jeg sitter mesteparten av dagene i photoshop og utforsker Om dere kunne gidd meg en ide om hva jeg kan begynne å lage textures til så hadde det vel blitt lettere? Setter igang så fort jeg er kommet meg hjem fra jobb Har også muligheter til å få bilder, kart og tegninger av bunkerser både inn og utvendig siden jeg har en slektning som er veldig engasjert i slike ting.. Er ikke dumt med en identist bunkers helt etter standardene ståendes i mappet Spaghetti: Adder du meg på msn? Endret 7. februar 2006 av Cultofluna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå