Gå til innhold

Om C-SS.. Spawning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har peiling på om det går ann og spawne flasker, kasser, og kurver og sånt? vis det er det kan du ( dere ) ta og gi meg en link til en bra sånn side der det står om hva du kan spawne, eller at du ( dere ) tar og legger op en liste over alle tinga det går ann og spawne??

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Han mener nok slik man kan gjøre i Garry's mod.

Velge noe (sofa, bord, stol, planke, bøtte, osv) og få det fram.

Ja, det går an, men det er ikke med selve CSS, men med en mod til Half-Life 2; Garry's mod (søk på google etter det).

Garry har også gitt ut en Garry's mod For CSS.

Velkommen til forumet, btw!

Bare til en påminning, har vi kategorier for de mest omdiskuterte spillene her på gorumet.

CS (inkl. CSS) er i den lista.

Du kan sjekke lista på "Forum -> Spill -> Spillforum - For de mest omdiskuterte spillene". :)

Du trenger ikke å lage en ny tråd. Jeg kan rapportere til en moderator, så flytter han tråden din. ;)

EDIT: Potetfar var visst før meg, med link også. :)

Endret av MeTa][iC
Skrevet

Hvis du trykker på Q, så får du opp en meny, der kan du velge forskjellig katogorier osv. Jeg er ikke sikker på om du finner det du leter etter der, men du får prøve?!

Skrevet
ja men det går i vertfall ann og lage t og ct kropper

Dette gjøres ved å bruke bilder av t og ct som spray. De fleste anser dette som juks og du kan bli utestengt fra en server viss du gjør det (les: blir sett når du gjør det).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...