(UnDead) - RagnaroK - Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 noen som har peiling på om det går ann og spawne flasker, kasser, og kurver og sånt? vis det er det kan du ( dere ) ta og gi meg en link til en bra sånn side der det står om hva du kan spawne, eller at du ( dere ) tar og legger op en liste over alle tinga det går ann og spawne??
Elendil Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Snakker du om Counter-Strike: Source? Spawne flasker?
Potetfar Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Det må være Garrys Mod du har hørt om... www.garry.tv
Hr. Jenssen Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 (endret) Han mener nok slik man kan gjøre i Garry's mod. Velge noe (sofa, bord, stol, planke, bøtte, osv) og få det fram. Ja, det går an, men det er ikke med selve CSS, men med en mod til Half-Life 2; Garry's mod (søk på google etter det). Garry har også gitt ut en Garry's mod For CSS. Velkommen til forumet, btw! Bare til en påminning, har vi kategorier for de mest omdiskuterte spillene her på gorumet. CS (inkl. CSS) er i den lista. Du kan sjekke lista på "Forum -> Spill -> Spillforum - For de mest omdiskuterte spillene". Du trenger ikke å lage en ny tråd. Jeg kan rapportere til en moderator, så flytter han tråden din. EDIT: Potetfar var visst før meg, med link også. Endret 4. april 2005 av MeTa][iC
(UnDead) - RagnaroK - Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 ja men det går i vertfall ann og lage t og ct kropper med bind t "unbindall" spawn_terrorist model A Exit console, and hit T.
(UnDead) - RagnaroK - Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 og da lurte jeg på om det går ann og spawne flasker og kasser og sånt??
Mats1988 Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Hvis du trykker på Q, så får du opp en meny, der kan du velge forskjellig katogorier osv. Jeg er ikke sikker på om du finner det du leter etter der, men du får prøve?!
Mats1988 Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 på c-ss? Ja, hvis du snakker om garry`s mod (for CS)
(UnDead) - RagnaroK - Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 nå er jeg ikke med.. flytte forùm, garry`s mod?? men jeg spør om noen vet hvordan du lager ( spawner ) flasker og annet item på C-SS via consolet. gjør det enkelt =)
(UnDead) - RagnaroK - Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 ok nå kjønte jeg det =) takk..
Dr.Ittsekk Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 ja men det går i vertfall ann og lage t og ct kropper Dette gjøres ved å bruke bilder av t og ct som spray. De fleste anser dette som juks og du kan bli utestengt fra en server viss du gjør det (les: blir sett når du gjør det).
Krims Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 En kamerat av meg dreiv å spawna kråker, duer, våpen o.l i HL2 kanskje du kan prøve det... Prøv Google så finner du det sikkert ut..
Mats1988 Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Bare en så alt for liten off topic, så heter det faktisk cs: s og ikke c-ss, bare nevner det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå