Dompapp701SQ Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 jeg vil ha wow!!! noen som vet hvor jeg kan bestille det uten at det koster drit mye??? har leita og leita, men er faen meg utsolgt over alt....
Minigud Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 jeg tenkte kanskje på å bestille fra amazon.co.uk men vet ikke hva de tar i frakt eller hvor lang tid det tar
Icywiz Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 jeg vil ha wow!!! noen som vet hvor jeg kan bestille det uten at det koster drit mye??? har leita og leita, men er faen meg utsolgt over alt.... Klarer du ikke å vente til 15. april? Da kommer det ut nye overalt
AltuZ Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 her hos meg kommer det 14.april skal holde av for jeg får ikke penger før 15.april.... har spilt med 10day pass... det er så møkk bra MÅ KJØPES
Minigud Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 her hos meg kommer det 14.april skal holde av for jeg får ikke penger før 15.april.... har spilt med 10day pass... det er så møkk bra MÅ KJØPES og hvor er så det?
Minigud Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 altfor langt unna , tror jeg bare stikker til elkjøp den 15. de selger så billig også
AltuZ Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 jeg gleder meg så vilt til jeg får det... den helga skal det spilles i ett sett
Minigud Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 ja, tenker på det 24/7, skal kjøre shaman tauren på pvp server. spilte litt WoW beta
Dompapp701SQ Skrevet 5. april 2005 Forfatter Skrevet 5. april 2005 vet at spillet kommert ut 15. apr, men det er faen meg 10 dager til da... klarer ikke vente...... men har holdt av i tilfelle da...... ps jeg skal gå Enten Tauren Shaman, eller Night Elf Druid... har også litt list å gå mage, men får se litt senere!!!!
AltuZ Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 har bare spilt taur hunter og taur warrior jeg har lyst til å fortsette med hunter men kansje jeg velger noe annet.. vi får se om de nye serverene blir bra
Nobrains Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Jeg har wow som jeg ikke bruker... Spillte det i en mnd og ble lvl44 ....fant ut at dette var for kult og dermed spiste altfor mye av tiden min. Ga bort 60g og sletta charen min da Vet ikke om det er enkelt og endre allt regga info på kontoen slik at jeg kan selge den...?
Dompapp701SQ Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 kunne gjerne ha kjøpt det av deg da.... for det er ikke noe problem å skifte koder OL, men problemet er at du har sikkert registrert det og da blir det vansklig for andre å betale regninger OL.... trur jeg da...
hallgeirl Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 kunne gjerne ha kjøpt det av deg da.... for det er ikke noe problem å skifte koder OL, men problemet er at du har sikkert registrert det og da blir det vansklig for andre å betale regninger OL.... trur jeg da... Det er ikke verre enn å endre kortnr. osv. på account management til ditt visakort (evt. om du skal bruke Game Cards), så er du den som betaler. Hvis det var det du mente?
Dompapp701SQ Skrevet 6. april 2005 Forfatter Skrevet 6. april 2005 var det men da er det ikke no prob egentlig.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå