nomo Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Er det noen som vet hvordan jeg kan få en tekst i en celle (i en <td>), til å begynne eks 20px inn fra vanstre i cellen?Gjør jeg det i html koden, eller i css?
Loomy Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Dette gjøres i CSS: td.noe { padding-left:20px; } noe = klassen på td'en, så du må legge til class="noe" i td-taggen.
nomo Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 supert, thanx! Lurer på en ting til ...vil du anbefale å bruke <iframe> eller et "rammesett" for å lage en side med linker til sider i samme sida?
nomo Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 oki! -og takk for svar, men hva foreslår du at jeg bruker for å få frem "klikkbare sider" da?
Mira Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Kan du presisere hva du mener med klikkbare sider? Og hvordan vet du at han bruker frames <ingve>?
ingveh Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 vil du anbefale å bruke <iframe> eller et "rammesett" for å lage en side med linker til sider i samme sida?
svamp Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 oki! -og takk for svar, men hva foreslår du at jeg bruker for å få frem "klikkbare sider" da? Om du mener å få samme effekt som ved bruk av rammer, kan du se på PHP include.
nomo Skrevet 5. april 2005 Forfatter Skrevet 5. april 2005 hei og takk for svarene:) det jeg lurte på var: hvordan får jeg et område i nettsida til å vise de forskjellige valgene man klikker i en meny, på samme sida. Em... menyen er konstant, men tekstområdet påvirkes av valgene man velger i menyen. (Hva burde jeg bruke istede for <iframe>?)
ingveh Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 PHP include. Forutsetter at du har PHP-støtte på serveren. Søk litt rundt på PHP-forumet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå