Gå til innhold

Du vet du har spilt for mye WoW når....

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Du vet du har spilt for mye WoW når du har over 100 dager played time. Hadde nesten det :blush: (rundt 80), men fant ut at jeg måtte finne meg noe annet å gjøre.

Rart å tenke på at man har brukt 80 dager på en fattig lock

Endret av Xabi2k
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du vet du har spilt for mye WoW når du har over 100 dager played time. Hadde nesten det :blush: (rundt 80), men fant ut at jeg måtte finne meg noe annet å gjøre.

Rart å tenke på at man har brukt 80 dager på en fattig lock

Jeg hadde også 80 dager. før jeg fant meg noe annet og gjøre ^^ :)

Skrevet
Du har spillt for mye wow når du roper Gratz til microen din når den er ferdig med å lage maten.

(Må kanskje litt tenking til for noen :p)

Welcome to page 48 ;)

Skrevet
Du har spillt for mye wow når du roper Gratz til microen din når den er ferdig med å lage maten.

(Må kanskje litt tenking til for noen :p)

Welcome to page 48 ;)

Og side 36, når vi først er inne på det. :wee:

Skrevet

..du setter opp et regnestykke i notepad som viser hvor mye Honor du bør farme per dag (varierer veldig mtp. jobb/overtid og andre aktiviteter) for å kunne nå 75.000 innen den 21.11. :hm:

• 2 uker senere...
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Du vet du har spilt for mye WoW når du bruker feign death mot en elg. :>

:!: Ja, den var bra.

Gjest Slettet-ZQr2eN
Skrevet

du vett at du har spillt wow for mye når noen hvite menn kommer og henter deg og gir deg en ny trøye xD

Skrevet

WoW.. hmmm. det har tatt SYKT mye av min tid! har good nærda det siden jeg fikk det... har vell 8lvl 70r på 3 accounter totalt, med over 450dager played totalt... 3 av dem har full T5 og noen T4 og arena folk.... på tide å slutte nå synes jeg.... skal selge accountene mine å tjene cash ^^

Skrevet

Du tror det du ja^^

Poenget er jo at han mest sansynelig har spilt fordi han synes det er artig, og da han samtidig kan få penger ut av det. Og tror ikke han hadde hatt lov/orket å jobbe så mye :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...