Skrue_McDuck Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 hva er den beste enkelt spilleren som spiller CS? i verden?
CheGuevara Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 (endret) har hørt at element skal være verdens beste, er dette sant? Endret 3. april 2005 av langangen
DevN Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 <--------- Og det der er alltid like morsomt, ikke sant? I CS-verden er «element» Norges stolthet? Men for min del, kunne gjerne stoltheten være innen en annen kategori enn CS.
Tahiro Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Vanskelig å si men hvis man skal nevne de som har gjort det best innen spillet proffesjonelt så er det vel XeqtR. Han gjør det jo bra helt alene til og med nedi østen så må utvilsomt bli han. De andre er jo med i høyt ranka lag og tjener veldig lite på disse premiene. XeqtR derimot bygger man gymsaler for Uansett skjønner jeg ikke at disse folkene gidder å bruke så mye tid på noe du tjener lite på siden det skal fordeles på ett helt lag. Om du vinner de største turneringene så tjener du faktisk mindre enn å ha en normal jobb hehe . Men det er kanskje artigere da >_<
CrZy_T Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Er det bare jeg som har totalt misforstått når jeg tror at CS er en lagsport?
Goliath Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Er det bare jeg som har totalt misforstått når jeg tror at CS er en lagsport? Du har totalt misforstått..uti feltet er alle mann for seg selv! GoGoGo
Ksungam Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 elemeNt eller XeqtR er vel norges beste... XeqtR har jo vært innom en masse toppklaner gjennom tidene og har vært regnet som "pro" ganske lenge... elemeNt er jo faktisk den første cs spillern som har blitt solgt fra en clan til en annen så er ikke lett å si hvem som er den beste enkelt spilleren, men på lag er dem i vertfall best!
gobyfly Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Tenk bare om alle hadde spilt med de samme filene , samme reglene , da hadde vi sett hvem som var best , men allt finjusteres jo til den siste dråpe i CS , det er alltid noen som har ein liten fordel over alle andre. Vi spiller alle på ulike vilkår , så går det egentli ann å si at en person er best når vi spiller så ulikt ? Med tanke på mouse sens , fps , oppløsning , lys/mørke , hacks.... osv osv. Fra SoF2 så husker jeg selv at jeg satte lys styrken på nesten max , så såg jeg allt i de mørke tunnelene.
Battone Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Tenk bare om alle hadde spilt med de samme filene , samme reglene , da hadde vi sett hvem som var best , men allt finjusteres jo til den siste dråpe i CS , det er alltid noen som har ein liten fordel over alle andre. Vi spiller alle på ulike vilkår , så går det egentli ann å si at en person er best når vi spiller så ulikt ? Med tanke på mouse sens , fps , oppløsning , lys/mørke , hacks.... osv osv. Fra SoF2 så husker jeg selv at jeg satte lys styrken på nesten max , så såg jeg allt i de mørke tunnelene. Nettopp.... Er ikke alle gamere som tar seg råd til å ha det siste innenfor hw f.eks.. Spiller da ikke cs, sluttet med det for 3-4 år siden.. men om man ser på mitt "fete" oppsett, sliter litt med å se i mørket og på lange avstander, så man blir litt utsatt i forhold til spillere som har det siste av hw... my 2 cent...
Ksungam Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Har Heaton falt helt av lasset eller ? Han er ikke så god som han var nei, but still good!
kunka Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Ehm, selv om XeqtR og elemeNt blir mest omtalt i media, så betyr ikke det at de er best... Uansett, cs er teamplay, alle har hver sin jobb. De må jobbe som et lag, ellers kan man ikke vinne. Ellers finnes det mange cs-profiler: ShaGuar, Naikon, method, SnajdaN, Potti, fisker, HeatoN, Bullen, vilden, Bulleye, Spawn, Guden, walle etc.
Sjakal3n Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 whiMp er det største talentet iaffal. Finnes vel ikke et svar på hvem den "beste" er.
.tomf Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Etter hva jeg har hørt, så skal vel Sjakal3n være norges stolthet.. Selv synes jeg XeqtR er best.
Ksungam Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Etter hva jeg har hørt, så skal vel Sjakal3n være norges stolthet.. slutt å jug...
syff Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Elment er foreløpig. Det sier arian, ergo er det rett. Ingen som er verdens beste enkeltperson i cs. Det er et lagspill for svarte.
dan1el Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Spør dere, hvem er den beste fotballspilleren? Det er mye å ta i, men man kårer den beste fra år til år, og det er forskjellige hver gang... Fotball er en lagsport akuratt som CS, så selv om person X er best, så er det lagspill som teller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå