Gå til innhold

WD200 HD Problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Dette har skjedd før og er nå kommet tilbake - derfor jeg poster :=)

Har en server svivenes her med 3 200GB WD HD`er. Den ene har i det siste begynt og oppføre seg rart. Den vises ikke under min datamaskin og i diskbehandling så står det et rødt kryss ved siden av den, og eneste valget jeg har er å "reaktivere disk"(noe som ikke funker).

Den vises i bios men det virker som om windows ikke registrerer at den "starter" opp.

Nå har jeg klart å fått den aktivert ved å få kjørt scandisk på den ved oppstart. Har også fått den til å vises under min datamaskin. Når jeg går inn på hendelseslisten så står det følgende feil:

Filsystemstrukturen på disken er skadet og kan ikke brukes. Kjør verktøyet for kontroll av disk på volumet \\?\Volume{c0d904b5-2d90-4ab5-8de1-8c0f2bfce6b5}.

Siden dette har skjedd før og kommet tilbake igjen nå (selv om e fiksa det) så vil jeg gjerne vite hva som forårsaker dette og hvordan jeg kan fikse det uten at det skjer igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Under egenskaper for disken , flippen verktøy, er det et feilsøkingsprogram, men ustabil disk er betre å skifte ut, er vel garanti på denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...