Gå til innhold

Hvilken Server, Karakter skal jeg velge?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Nå er det lenge siden jeg har spilt WOW. Jeg var helt hekta og spilte hver eneste dag i begynnelsen. Det har rett og slett ikke blitt tid til WOW etter en periode, men skal ta meg tid til å spille dette fantastiske spillet nå. Hvilken server og karakter anbefaler Dere meg å bruke? Hva er morsomts? :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

personlig ville jeg holdt meg langs unna "de ofesielle" norske serverene. har dårlig erfaring med norske som spammer pub chat på norsk osv..... men hvis du ikke bryr deg om det så spiller det jo ingen rolle. Al'Akir serveren syntes jeg iaffal er bra, aldri kø, reale folk osv...... har ikke så mye erfaring med andre servere bortsett fra burning blade/legion........ men tror egentlig ikke det spiller så mye rolle hvilken server du spiller på..... når det gjelder char så syntes jeg iaffal at shaman burde være det ypperligst valget. men det er litt smak og behag. priest er også veldig artig..... har en lvl 11 priest og har mer lyst til å spille på den en på lvl 42 warrior min......

Lenke til kommentar

Ville valgt en low populated server ihvertfall. Er mer enn nok folk uansett, og kommer nok bare flere til etterhvert. Dragonmaw eller Dragonblight er to jeg har brukt og er fornøyd med, men som sagt finnes det andre :) Ville holdt meg vekke fra de mest populære for å slippe kø og andre problemer som ser ut til å følge disse (les Burning Blade ;)).

 

Hvilken karakter du vil være er ganske individuelt. Er du mest interessert i magi, eller er det utstyr som er interessant? Den jeg spiller mest med nå er en Tauren Shaman. Veldig fornøyd, passer min spillestil. Synes du bør lese litt rundt på nettet og diverse forum og se hva som er de forskjellige positive og negative sidene med hver klasse og vurdere utifra hva DU trenger og synes er viktig.

 

Lykke til i valget ditt :)

 

EDIT: serverene nevnt er kanskje ikke low populated lengre, men :p Orker ikke sjekke. Ihvertfall aldri kø for å komme inn...

Endret av smetho
Lenke til kommentar

Jau, er du på den servern?

 

Isåfall: Har du vert inne på den baren (det "inn'et") i "mage quarter" som det ikke er noen npc'er i? Der var det her om dagen noen spillere med dame-characters som satte på seg "bar maid"-outfit og gikk rundt og solgte varer.

De ble litt snurt når dvergen min bare ville ha øl, og da jeg fornøyd skreiv inn "/dance"...

Dette var svaret: "I may have to ask you to leave mister" :D

Har aldri sett et "inn" så fult noen gang.

Lenke til kommentar

har samme problem, skal begynne på nytt nå, når det kommer nye servere.

Tror det blir rogue, men vil også ha warrior.

Yrke er like vanskelig. Tenkte mining/skinning siden man tjener fett, enda mer i begynnelsen.

Eller skinning/leatherworking, men der kan jeg bare bytte om når jeg er høyere lvl.

 

Et annet spm. Hvis jeg er rogue og skal ha 2 gathering yrker, burde jeg da ta herbalism/skinning istedet for mining/skinning siden jeg kan finne den blomsten man kan lage Energi Te med?

Lenke til kommentar

Jeg starta en ny character for noen dager siden, ble nettopp lvl 30, og jeg valgte mage class.. jeg er helt forelska i den classen, dmg outputen på en mage er sinnsvakt, har ingen problemer å dreper de fleste classer uten om paladin og priest (er litt strev med de pga shield og heals) uten no serlig problem.. selv om de er både 1 og 2 lvler høyere enn meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...