minialeks Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Som Topicen seier, så lurer jeg på om der vet om noen supre MC spill på PC?? Alle genrer tas med
tor_erik Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Elasto Mania tror jeg er det motorsykkelspillet jeg har brukt mest tid på, faktisk. Men man har jo andre spill også da, som MotoRacer 3.
j-- Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Elastomania er konge (Har vel spillt i 500timer ++) Men det var sikkert ikke et sånt konsept du tenkte på..
Jonnar Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Argh! Her trodde jeg at jeg skulle bli den forste til a skrike ut Elastomania... Var litt sen. Men men. Elastomania eier, selv om det er et forferdelig darlig spill!
MKej Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 (endret) MTX Mototrax ser veldig bra ut http://www.aspyr.com/games.php/pc/mtxpc/ men har ikke kommet ut ennå Innlegg 100 Endret 3. april 2005 av MKej
ZlummGlumm Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Spørs hvaforno MC spell du er etter det. Skal man ha Roadracing så er MotoGP 2 tingen, 3ern kommer om en stund virker det som.
jebus2 Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 GTA: San Andreas. Jeg har vel ikke spillt masse av motorsykkel spill, men jeg må si det er veldig morro å kjøre motorsykkel på GTA: San Andreas. -Jebus
minialeks Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 hehe, takk for alle svar.. det var roadracingspil jeg var ute etter.. ElastoMania var et greit tidsfordriv
Raggi Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Across, og etterfølgeren ElastoMania. Fulførte Across for noen år siden, husker ikke om jeg har fullført Elma, men holder på nå, komt til bane 42 elns.
mago Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Likte godt superbike 2001, last ned demo her http://gr.bolt.com/download/pc/racing/superbike_2001.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå