Gå til innhold

Unlocking av Samsung D500?


Anbefalte innlegg

Kjøpte en helt ny Samsung D500 på ebay, selgeren sa at telefonen ikke var nettverkslåst og at det var bare å slenge inn simkortet. Det stemte dessverre ikke, og mobilen spør om en network code etter jeg har tastet PIN koden. Har hørt at det trengs en datakabel for å låse opp mobilen og har gått til anskaffelse av en, men jeg trenger et program som kan kjøres på pc'en for selve unlocking operasjonen. Noen som vet om et slikt program? Alle løsninger settes pris på! På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil anbefale deg å skaffe datakabel til en sånn mobil uansett, da kan du oppgradere programvare, laste inn MP3 og modifisere det meste hvis du vil.

 

Det å få den låst opp krever bare en kort kode når du slår på mobilen, (Tror det er stjerne firkan noen tall firkant og et langt tall og firkant igjenn) og det får du mange plasser på internett for en billig penge eller kanskje gratis hvis du er litt god til å lete.

 

Edit:

Jeg var vist litt for sikker på det jeg skrev over. Du kan jo se på denne siden: http://www.unlockshop.no/phone_info.php?modell=SA_D500

 

Denne modellen kan ikke låses opp med opplåsningskode og må derfor sendes til vårt verksted for behandling. Fraktkostnader kommer i tillegg. Priser er inkl. mva

Endret av Booter
Lenke til kommentar
får jo ikke noe bevis på at jeg sender den til dem...

Snakker på vegne av UnlockShop nå:

 

Dersom du sender rekommandert har du bevis på at du har sendt, og vi har mottatt den. Dette kan du også se dersom du logger inn på vårt kundeområde. Legger til at vi driver et firma - du har da automatisk langt flere rettigheter enn om du sender den til en privatperson.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

hadde en samsung e700 som var låst på samme måte. søkte rundt i google og da fant jeg en kode jeg skulle slå inn. Og da ble mobilen låst opp:) MÅtte ikke generere en egen kode, passet alle samsung e700 telefoner. Så kanskje det finnes noe til din også

Lenke til kommentar

Den inntasting av kode greia fungerer ikke på d500. Har researcha og funnet ut at det funket på de tidligste modellene, men denne fra T-mobile krever datakabel, programvare og litt kunnskap, noe som koster mer enn å sende den inn til en proff. Har sendt den inn i dag, så får vi se. Unlockshop.no tilbyr også å legge inn originalsoftware på den i tilfelle t-mobile har lagt inn sin egen software.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...