hallgeirl Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Link Litt for lett å gjennomskue synes jeg, men morsom
hallgeirl Skrevet 1. april 2005 Forfatter Skrevet 1. april 2005 Noen som har prøvd /panda enda? Jeg prøvde det nå. Ikkeno skjedde Ikke så veldig overraskende egentlig, men var verdt et forsøk
zbegra Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Det kan jo hende noe slikt kan komme i fremtiden, dem har jo innført det i andre spill.
smetho Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Hehe, de sitter vel og registrerer antall ganger folk har prøvd
hallgeirl Skrevet 1. april 2005 Forfatter Skrevet 1. april 2005 Det kan jo hende noe slikt kan komme i fremtiden, dem har jo innført det i andre spill. Personlig så tviler jeg på at det kommer i WoW selv om det har kommet i andre spill (er det ikke sånn at du kan bestille pizza i Everquest ellerno?) Men tiden vil vise.
zbegra Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 (endret) Det kan jo hende noe slikt kan komme i fremtiden, dem har jo innført det i andre spill. Personlig så tviler jeg på at det kommer i WoW selv om det har kommet i andre spill (er det ikke sånn at du kan bestille pizza i Everquest ellerno?) Men tiden vil vise. Hvis Blizzard kan tjene penger på det og de får det skreddersydd til å gli inn i warcraft-universet er jeg nesten bombesikker på at det _vil_ komme. Dog ikke ennå, kanskje om et år eller to, men om vi får se det i Norge tviler jeg på. Med mindre Blizzard starter en ny matkjede basert på WoW Endret 1. april 2005 av zbegra
hallgeirl Skrevet 1. april 2005 Forfatter Skrevet 1. april 2005 Hvis Blizzard kan tjene penger på det og de får det skreddersydd til å gli inn i warcraft-universet er jeg nesten bombesikker på at det _vil_ komme. Dog ikke ennå, kanskje om et år eller to, men om vi får se det i Norge tviler jeg på. Med mindre Blizzard starter en ny matkjede basert på WoW WoW Mat AS?
ØysteinT Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Dette er et lite skjult spark til Everquest 2 som har implenmentert /pizza, som kobler deg til Dominos Pizza eller en annen pizzakjede i USA. Øystein
alfabanan Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 ENDELIG!!! har ventet på en 1. April spøk fra Blizzard i heeeeeleee dag!
-=Toasted=- Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Synes de skulle ha lagt til denne funksjonen uansett jeg... kobles til nærmeste pizza kjede eller no.. som sagt over så har jo everquest denne greia.
MrLee Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 nå har de i tillegg lagt till en "warbucks" spøk på den europeiske sida.. haha
mr.Lunarion Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 (endret) sånn som på http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=400452 (bare scroll litt ned) "lete etter tough jerky på rema" Endret 4. april 2005 av mr.Lunarion
Icywiz Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Det burde jo ha komt opp en message om at det var aprilsnarr når du skirver /panda da... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå