Gå til innhold

Hvordan fjerne linux-partisjoner?


Anbefalte innlegg

Har prøvd med Partition Magic, men PM klager på at versjonen av filsystemene ikk er støttet. Hvordan fjerner jeg linux-partisjonene(FC3)?

 

EDIT: Fant ut hvordan jeg skulle gjøre det: Formatere de i et fil-system windows forstår seg på, og så fjerne de etterpå.

Olear: Kunne ikke Boote linux.

Endret av Lautsprecher
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei. jeg har brukt PM utallige ganger til å fjerne Linux partisjoner. tilogmed Fedora partisjoner. gikk helt fint det. jeg har også brukt Windows 2000 og XP diskbehandlingen til å fjerne partisjonene endel ganger og det funker det å :) skal ikke være noe problemer det. jo den kommer med ukjent filsystem, men det har ikke så mye å si når du allikevel skal slette dem.

Lenke til kommentar

ja? hva skal egentlig være problemet med det da? det er jo bare et vanlig Linux filsystem vi snakker om. det skal da ikke være noe problem da. jeg hadde iallefall ikke noe problem når jeg brukte PM 8.0. å jeg har fjerna Fedora noen ganger altså :p

Lenke til kommentar
Begrunnelse takk?

Å få Spyware,Adware og Virus når du bruker IE sier mer om brukeren enn nettleseren.

 

#1 - At folk skifter nettleser på grunn av sikkerhet er ikke en dårlig grunn. Men her sier du nærmest. "Hah, du skiftet nettleser på grunn av sikkerhet? Det sier sitt om deg, lær deg å sørfe sikkert, slik som meg". Jeg synes det er ignorant og provoserandes.

 

#2 - Si at du har lært deg "hvor det er sikkert å sørfe", menneskehukommelsen er ikke perfekt, og det er godt (mis)brukt. Det er lett å huske feil URL, som f.eks. archiver.org, når du skulle egentlig inn på archive.org. Mangen slike sider benytter utetta hull til å legge inn dritt på brukeren sin maskin.

 

#3 - Det er lett å vær raskt ute med klikkingen, popper det opp et "innstalere dette programmet [Yes] [Cancel]" er det fort å trykke ja.

 

#4 - Osv.

 

At du bruker IE har jeg ingenting i mot, det er opp til deg. Men at du slenger ut slike kommentarer som om du er bedre en oss andre som velger sikkerhet fremfor "å lære oss utsikten av gulvet" -- det er tåpelig.

 

.. og sier en del om deg.

Endret av dvj
Lenke til kommentar
#1 - At folk skifter nettleser på grunn av sikkerhet er ikke en dårlig grunn. Men her sier du nærmest. "Hah, du skiftet nettleser på grunn av sikkerhet? Det sier sitt om deg, lær deg å sørfe sikkert, slik som meg". Jeg synes det er ignorant og provoserandes.
Syns det er en veldig bra grunn jeg. har da aldri sagt noe annet. Skjønner ikke hvor du får dette fra. :dontgetit:

 

#2 - Si at du har lært deg "hvor det er sikkert å sørfe", menneskehukommelsen er ikke perfekt, og det er godt (mis)brukt. Det er lett å huske feil URL, som f.eks. archiver.org, når du skulle egentlig inn på archive.org. Mangen slike sider benytter utetta hull til å legge inn dritt på brukeren sin maskin.
NETTOPP det jeg sier: Du kan ikke skylde på IE når det er du selv som roter/feiler.

 

#3 - Det er lett å vær raskt ute med klikkingen, popper det opp et "innstalere dette programmet [Yes] [Cancel]" er det fort å trykke ja.
Se forrige svar.

 

#4 - At du bruker IE har jeg ingenting i mot, det er opp til deg. Men at du slenger ut slike kommentarer som om du er bedre en oss andre som velger sikkerhet fremfor "å lære oss utsikten av gulvet" -- det er tåpelig.
Bruker jeg IE? KUN når jeg skal innom Windows Update.

 

Det er UTROLIG hvor mye du får ut av den ene setningen i signaturen min.

Lenke til kommentar
Det er UTROLIG hvor mye du får ut av den ene setningen i signaturen min.

Jeg gidder ikke være redd for noe lenger. Jeg går heller på trynet enda en gang. Etter hvert lærer du deg nemlig å like utsikten fra gulvet også. Å få Spyware,Adware og Virus når du bruker IE sier mer om brukeren enn nettleseren.

 

Nei uff, hehe, morsomt. Jeg leste det som et sammenhengende sitat, ikke to forskjellige. Er det mulig?

 

Vel, beklager. :!:

 

[/rant]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...