pcp160 Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Ja, nå har jeg holdt på en del timer med dette fantastiske spillet. Jeg kjører GT klassen i simulator mode, med all hjelp untatt clutch av. Har stort sett bare kjørt Spa, og noe Magny- Cours (fordi jeg kjenner de fra før) Raskeste jeg klarer på Spa så langt er 2.17.5 med Ferrari 555 og "fast" setup. Har prøvd og endre litt på setup, og får den liksom litt bedre å kjøre syns jeg, men det går ikke noe fortere fordet. Er nok fortsatt mer meg enn bilen det er noe galt med Har ikke fått prøvd alle GT bilene skikkelig, men pga demoen har jeg kjørt mye med Saleen, og syns den er ganske bra (lyden er jo bare helt rå i den bilen!) Lister syns jeg virker til å kunne være veldig bra, men blir litt for uvant og sitte på feil side. Viper er lettkjørt og ganske rask, og muligens den jeg ville valgt i et langt løp, virker til og være litt "tilgivende" kjøreegenskaper på den. Men den jeg har brukt mest tid på nå etter at jeg fikk fullversjonen, er F555. Jeg inbiller meg at det er den potensielt raskste for meg, til tross for at den er et villdyr, og ikke særlig tilgivende eller lettkjørt. Jeg var så heldig å få låne en Ferarri 308GTO i virkeligheten for noen år siden (sånn med V8 i baksetet), og den var ikke akkurat komfortabel, men dæven så morsom bil. Jeg innbiller meg derfor at den litt crappy kjørekomforten i F555 i gtr må være noe i nærheten en slik bil er i virkeligheten. Men hadde vært litt kult å høre hva dere andre har kommet frem til, eller hvilken bil dere liker best. Gjerne hvilken bane som er favoritt også. Det tar jo som kjent ganske lang tid å bli godt nok kjent på banen til at man får til noe gode tider. Til slutt et lite tips til dere som har Momo Racing, som jeg har brukt litt tid på å finne ut; Om du har problemer med lang dødgang på gasspedalen (uavhengig av sensitivity setting) Reasign pedalene på nytt, og ta brems først! Ikke spør meg hvorfor, men det virker, jeg ble kvitt ca 2cm dødgang på gassen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå