Gå til innhold

holder dette til battlefield ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om en pc med disse spesifikasjonene holder til battlefield ?

intel pentium 4 (3.0)

512 mb sd ram

geforce fx 5200 256 mb ram

skal dette kunne kjøre battlefield uten lagg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nåja, skjermkortet trekker veldig ned, og rammengden er dessverre ikke allverden den heller. Det holder nok greit til 1942, men tviler på at du får noen god opplevelse i Vietnam.

Skrevet
1942: High

Vietnam: low/medium

vil jeg tippe..

Tviler der...

Kammeraten min har det samme skjermkortet, bedre ram, men en XP3200+ og den klarer seg ikke på fult i 1942 ;)

Skrevet
Nåja, skjermkortet trekker veldig ned, og rammengden er dessverre ikke allverden den heller. Det holder nok greit til 1942, men tviler på at du får noen god opplevelse i Vietnam.

Ram mengden holder i massevis til BF1942 og BFV ;)

Har hatt det selv, og kjenner en som har mindre.

Skrevet

Jeg vet ikke hva dere setter som minimum, men skygger og geometry detail på fullt er absolutt minimum for min del. Og da kommer nok både skjermkortet og rammengden til kort selv i de minste konfrontasjoner. Har en maskin nr.2 med rimelig like spesifikasjoner, og Vietnam er et rent mareritt når det skjer litt på skjermen.

Om du ikke har kjøpt spillene enda så foreslår jeg at du låner eller "låner" deg en kopi slik at du først får prøvd. Om du allerede har dem så er det vel ikke et problem..

Skrevet

Grei maskin egentlig, men tror at skjermkortet vil ødelegge veldig mye av opplevelsen. Det blir neppe mange store detaljer, oppløsninger, og muligens mye hakking hvis du er riktig uheldig. SDram er i tillegg svært utdatert i disse dager. Nå er det DDR som er tingen for de fleste.

Skrevet (endret)

rammen kan faktisk også ødelegge mye av gleden vis du har pc2100 ram!

jeg har det (skal bytte snart) og bf1942 lagger faktisk når andre spillere er i nærheten.

se specs...

tenker han mener DDR sdram

Endret av AnVli..p4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...