DurinVIII Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Grrrrrrr Jeg gir meg med Tombs til denne fordømte smiterbølgen er over
H4ngm4N Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Pffft! En liten anti-enchantment necro/mesmer eller omvendt funker FETT mot smite-builds.
Adversary Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Well of Profane eier smite builds. litt mana draining kan også funke.
DurinVIII Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Men jeg er selv E/me, og de teamene jeg er med i vil aldri ha med en me/n eller en n/me. Jaja, får begynne å forme lagene selv
Djengo^^ Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 fyrte det opp nå. irriterte meg at det var skikkelig herpa å se på når man gikk, og prøvde å strafe fort fram og tilbake. og hvis man trykker SPACE når man går så snur plutselig charren seg og det ser ikke normalt ut. de burde fikse litt på motorikken når man går.
Adversary Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 strafe- q og e space - "do it" foreksempel åpne en kiste som du har merket.
DurinVIII Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Kom i et spiker-team i tombs i kveld. Laget vi møtte i første runda moppa vi lett unna på 3 minutter...det var bare ett skår i gleden...Et krapyl av en w/e hadde utstyrt seg med Dolyak Signet, Healing Signet og et eller annet ward-tull. Min Lightning Orb som vanligvis gjør 98 skade eller noe gjorde nå heidundrende 14 skade Og ingen andre gjorde noe mer. Vi sto og panka på den stupide warrioren i 10 minutter før vi tok han, og da tror jeg at han ikke gadd mer...
Adversary Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Kom i et spiker-team i tombs i kveld. Laget vi møtte i første runda moppa vi lett unna på 3 minutter...det var bare ett skår i gleden...Et krapyl av en w/e hadde utstyrt seg med Dolyak Signet, Healing Signet og et eller annet ward-tull. Min Lightning Orb som vanligvis gjør 98 skade eller noe gjorde nå heidundrende 14 skade Og ingen andre gjorde noe mer. Vi sto og panka på den stupide warrioren i 10 minutter før vi tok han, og da tror jeg at han ikke gadd mer... Tenk deg et helt team med slike
Chasseur Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Og tenk deg, interupts mot et helt lag med slike
Jankee Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Flyttes over til OT slik andre slike tråder har blitt.
DurinVIII Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Hva med å sette den som sticky i Guild Wars-forumet med en link hit, slik som det ble gjort med Småprat om/rundt WoW?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå