MysticoN Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Hva er det verste du kan møte på når du er skal solo pvp'e? jeg er en lvl 45 hunter, har brukte alle pengene mine på gear, lilla bue og en rekke med blåe mail armor.. velgte vekk mount siden jeg har speed buff.. jeg tar mage, priest, warlock som er 2-3 lvl høyere enn meg enkelt VIST jeg får inn første skuddet (noe jeg som oftest gjør siden jeg kan tracke de) slite derimot mye mer med melee, palladin har jeg mest problemer med.. hater å møte på de. de er en tank som bruker mail. møter jeg en palla med shiel, plate og ok mengde med STA har jeg ikke sjangse.. de kan healee, kaste spells osv.. klarer heller ikke å bestemme meg om i skal kaste Str og Agi debuff eller mana burn på de.. valget er enkelt på spellcaster. de har så mye mana at det ikke er vits med mana burn, så da bruker jeg dot for å få inn mest mulig skade på kortest mulig tid. ka dere andre hater å møte??
Icywiz Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Jeg er mage (lvl 35). Sliter mest med rouge egentlig. De bruker stealth, og sniker seg rundt deg og angriper innimellom. Sinnsykt irriterende
Zindre- Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Shadowpriest uten tvil. Delvis rogues med crippeling poison men shadowpriest er mye verre. Til trådstarter: Bruk Viper-Sting på paladin, det nytter jo ikke å prøve å drepe ham før du har tatt vekk manaen hans uansett.
purpledonkey Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Egentlig ingen klasser jeg frykter... Eneste jeg ikke har klart å vinne mot i duel var en 60 rogue. Duela han 3-4 ganger. En av gangene hadde jeg tatt han om jeg hadde hatt NS oppe. Tok en annen 60 rogue 5 ganger på rad dagen før da, så har mye å si hvem som sitter bak tastaturet. Er selv lvl 57 shaman.
hinduuu Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Mot en god palla så er vipersting usless, han vil kunne fjerne den med purify eller hva det heter, jeg som lvl60 hunter har ikke noe problem mot pallys, det tar meg bare så jævla lang tid og drepe dem. Et tips mot pallys er og ikke bruke noe særlig mana på dem, vent til de har heala en rekke ganger så nuker du så mye som mulig. Værre er det og møte feks en warrior som range, da har du ikke noe mulighet for og kite lengere :/
MysticoN Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 (endret) jeg kan 1. kaste mana burn (vist jeg ikke husker helt feil så fjerner den 616 mana) det er ikke så mye. 2. debuffe.. -29 str og agi, no som oxo kommer meget godt med.. mitt største problem er å få de på avstand.. freez trap er litt bra.. men heder ofte at jeg glemmer at jeg har kasta dot på han/hun.. noe som medfører at freez trap ikke virker:p Scattershot er vel heller ikke en av mine favoritter.. hadde det vert stun så hadde det vert mye bedre.. jeg kommer meg ikke langt nokk unna til at det skal vere verdt det.. så jeg prøver å holde meg unna rouge og warriors.. ja og palla da seff:p Endret 30. mars 2005 av MysticoN
hinduuu Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Hjelper veldig lite når pallyn fjerner den på2sec. Da har du sløst 200mana på ingenting
MysticoN Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 (endret) sant sant.. men jeg kan no ikke springe rund å vere meat shiled til han har brukt opp all mana heller.. all som har med en 1 i IQ vil gå for meg og ikke petten min, og det er ikke uvanelig at de har stun eller andre effekter på enten våpen eller som skills.. synd at ikke feign death viker bedre i pvp.. det skulle ikke vert mulig å angrepet meg når jeg faka:p Endret 30. mars 2005 av MysticoN
hinduuu Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Det er akuratt det du skal gjøre, løpe rundt og kite så godt som mulig. Kommer han innpå deg så wing clip + scatter shot - Da har du 4sec som scatter shot gir deg til og komme deg til range avstand igjen. +6 sec som ennå gir han 50% movement speed. Det som er tingen med pallys er at de ikke har noen måte og ta deg på i range. Hadde det vært en warrior du skulle kite så hadde han vel hatt noen form for range våpen som han hadde skutt deg med når du bruker cheata. Og som du vet så blir du daza om du tar dmg med cheata på. ps: Hater og møte en druid i pvp. Liker ikke moonfire og healing :/ Og entangle eller hvordan man skriver det er rett og slett noe dritt :/
nord Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Jeg er mage (lvl 35). Sliter mest med rouge egentlig. De bruker stealth, og sniker seg rundt deg og angriper innimellom. Sinnsykt irriterende Roguen skal være en smal sak, blink deg unna og hold ham på avstand.
Zindre- Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Mot en god palla så er vipersting usless, han vil kunne fjerne den med purify eller hva det heter, jeg som lvl60 hunter har ikke noe problem mot pallys, det tar meg bare så jævla lang tid og drepe dem. Et tips mot pallys er og ikke bruke noe særlig mana på dem, vent til de har heala en rekke ganger så nuker du så mye som mulig. Værre er det og møte feks en warrior som range, da har du ikke noe mulighet for og kite lengere :/ Hmm, etter den nye patchen har du rett, men før den var det ganske effektivt siden det var ingen timer.
Aiven Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Hater pallys. De skal alltid prøve å vise at de er bedre enn warriors, får masse utfordringer fra lavere lvl pallys. Og får deng Nå skal det sies at jeg ikke er så opptatt av duels.
Kim Roger Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 jeg er en NE shadowpriest, sliter mest med undead rogues. men en undead warlock med en fellhunter er heller ikke spessielt hyggelig å møte på
tep0sen Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 (endret) Er priest (holy) Har enda ikke møtt så mye enda. Fra level 22-28 har jeg møtt en del warriors noen warlocks masse mage, noen Hunter, masse rouge og en Shaman. Jeg har tatt alle de utenom rouge. Har aldri møtt på en som samme lvl som meg. Warrior kan jeg ta i over 4 levler høgere en meg. Mage kan jeg ta 2-3 levler høgere enn meg. Warlock har jeg kun møtt på samme level som meg og de har jeg vunnet over med liten margarin. Samme med hunters da jeg fearer dyret angriper player med spells. Drikker en mana potion og tar PW shield og en renew. SHaman og Rouge har jeg aldri vunnet over. Men heller aldri blitt drept av en. Jeg kan si at jeg aldri er blitt drept av en Mage eller Warlock Endret 30. mars 2005 av tep0sen
phervagor Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Vel. jeg hater å møte folk som ikke tar en ærlig figth. som ikke skjønner når de er slått. som f.eks: er lvl 46 mage, en lv 52 rogue backstabba meg, men jeg ga meg ikke, og endte med å slå han ganske kraftig. da han hadde rundt 10% hp igjen, klarte han å spurte unna meg og stealthe. don't like that.
Keylar Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 (endret) Shadowpriest uten tvil. Delvis rogues med crippeling poison men shadowpriest er mye verre. Til trådstarter: Bruk Viper-Sting på paladin, det nytter jo ikke å prøve å drepe ham før du har tatt vekk manaen hans uansett. og hvis Paladin har 1 halv hjernecelle vil ikke en eneste Poison/Magic DoT Være på en paladin i mer enn 2 sekunder..tiden det tar å reagere og cleanse det vekk . Det værste jeg kan møte på er en Hunter, ikke fordi jeg taper med det første - bare at kampene kan ta 10 minutter fordi Hunteren kiter meg rundt omkring hvis han er smart . Og Folkens, Hvis du plutselig blir daza av en paladin når du er et godt stykke unna er det som regel fordi at paladinene har Holy Shock. Så glem Cheeta hvis paladinen er 100% holy og har noe vett i hodet . Jeg Bruker også å ha Swiftness Potions på meg i tillegg til min Nifty Stopwatch Trinket og Net-o-Matic. Endret 30. mars 2005 av Keylar
haarod Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 jeg er en NE shadowpriest, sliter mest med undead rogues. men en undead warlock med en fellhunter er heller ikke spessielt hyggelig å møte på. Så sant, synes egentlig det meste UD er ganske ille i og med at fear er den eneste spellen vi har som kan holde dem på avstand. Noe jeg derimot elsker å møte er shamans (noobeshamans), men ikke gode. Blir som regel til at vi sloss til de prøver å stikke av, men som alle prester vet er det bare å bruke dispel magic ( ) for å få det bort.
Zindre- Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Viper tar 77 mana per sec rank 1. Og hunter kunne spamme denne til paladinen gikk tom for mana, for å være ærlig har jeg aldri møtt en paladin med mye mana heller da men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå