Gå til innhold

Noen nyttige Cs 1.6 komandoer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rates er noe folk whiner på om du eier dem.

Det var det en som gjorde til meg på LAN! Jeg eide han ikke men jeg tok han ganske mye å han løp bort til meg å føkka rate'sn! Ble litt eklere å spille!

 

Som du ser lenger opp så er det en som skrev hud_fastwitch 1, den gjør til at du slipper å trykke en ekstra gang for å få fram våpenet! Ganske enkelt og snedig!

Er vel en av de eneste kommandoene jeg kjente igjen! Er vel litt noob jeg og! :blush:

Lenke til kommentar
_cl_autowepswitch "0"

:no:

Må være en av de aller mest nyttigste kommandoene ever det der.

 

Hvor jævlig er det ikke å møte en i pistolduell og så løpe over en ak eller lignende på bakken som du plutselig vipper opp og begynner å lade på.....

 

 

Bare remse opp:

 

Name "Player g0es pr0 kor?"

cl_crosshair_size "Small/medium/large"

cl_crosshair_color" 0 0 255"

Hud_fastswitch 1/0

cl_dynamiccrosshair 1/0

hud_centerid 1/0

cl_radartype 1/0

Lenke til kommentar
Må være en av de aller mest nyttigste kommandoene ever det der.

 

Hvor jævlig er det ikke å møte en i pistolduell og så løpe over en ak eller lignende på bakken som du plutselig vipper opp og begynner å lade på.....

Hehe.. joda, en vane sak egentlig da!

 

Hater den komandoen der :evil:

Lenke til kommentar
Hvor jævlig er det ikke å møte en i pistolduell og så løpe over en ak eller lignende på bakken som du plutselig vipper opp og begynner å lade på.....

Vørd!

 

net_graph 0 - enten stenger den for pengene, navnet til han du eventuelt spactater, eller hvor mye ammo du har.

 

cl_showfps 1 - den viser deg fps, kun det. Ikke dekker den for noe, og tar ikke like mye CPU som net_graph.

 

hud_fastswitch 0 - men sett den på 1 hvis du er på et map hvor du har fler pistoler eller lign.

 

exit - du slipper å trykke på Esc osv. Knappene e, x, i og t er også veldig bra plassert for best mulig comfort. Behagelig å skrive.

 

cl_righthand 1/0 - bruker dem så mye at jeg har binda dem. :)

Lenke til kommentar
exit - du slipper å trykke på Esc osv. Knappene e, x, i og t er også veldig bra plassert for best mulig comfort. Behagelig å skrive.

Jeg trykker bare fire knapper totalt, så er jeg ute av CS.

 

Consoll -> q -> Tab -> Enter

 

Hvis man trykker q og tab blir det til quit.

De tre første knappene er i vert fall ganske nær hverandre på mitt tastatur...

 

 

:evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...