Gå til innhold

Når webshop setter ned prisen etter bestilling...?


Anbefalte innlegg

Bestillte meg enn kjekk liten mp3 spiller fra ei nettside her for 3 uker siden.

Har fremdeles ikke fått spilleren, og butikken har heller ikke fått den inn på lager.

Jeg la i dag merke til at spilleren har gått ned 500 kr i pris.

Vil jeg måtte betale de 3000,- som var prisen når jeg bestillte, eller vil jeg få betale de 2490,- som den koster nå? Har jo tross alt ikke motatt noe produkt ennå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mail eller ta en telefon - de er kanskje så "firkanta" at prisen din blir prisen som ble brukt når du la inn ordren - 3K.

Har de xx spillere ventet inn xx er en annen løsning å slette ordren og bestille en ny, "problemet" kan være at en da begynner "bakerst i køen" og alle som kommer er ordre på alt nå - så en må vente på neste parti.

"Snakk" med leverandøren de kan ha bedre "svar" enn dette.

Lenke til kommentar

I utgangspunktet er avtalt pris gjeldende - men du kan jo alltid si at du vil benytte deg av angreretten å sende den tilbake. Koster penger både for deg og de.

 

Hvis de ikke går med på lavere pris er det jo bare å sende den tilbake - mp3 spiller veier jo ikke mye.

 

Husk at du må hente den på postkontoret først - ikke bare la den ligge der uavhentet.

Lenke til kommentar

Da får jeg i såfall avbestille for så å legge inn igjen akkurat samme bestillinga...

Koster meg bare ett par tastetrykk så...

Sendte en mail først for å høre om de er villige til å gi meg spilleren for 2490,-, får se hva dem svarer i morra.

Lenke til kommentar

Creative Zen Touch 40GB ble satt ned fra 3 flak til 2490 på Komplett ja, rett etter at jeg hadde bestilt den, meg -> ranting.gif

 

Sony Ericsson K700 som jeg også kjøpte hos Komplett ble satt ned fra 2890 til 2350 like etterpå, meg: ranting.gif

 

Jeg har vanligvis ikke noe i mot nedsetting av pris, men de kan vel for F vente litt etter at jeg har kjøpt den.. :(:thumbdown:

Lenke til kommentar

Jepp, man betaler ofte noen hundrelapper for å være utålmodig og få godsakene tidlig.. Alle dere som er forarget over at prisene går ned kort tid etter at dere har fått utstyret - dere kunne jo bare ventet de få ukene..

 

Når det gjelder trådstarter: Så lenge webshopen ikke har fått inn varen ennå kan du vel bare kansellere bestillingen din? De store som mpx, psdata og komplett m.fl har vel ihvertfall den muligheten svjv. I det øyeblikket varen er til plukking er den allokert til deg og teknisk sett må du da bruke angreretten, men fram til den tid er det som oftest ikke noe i veien for å trekke seg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...