Gå til innhold

Sjekketriks uten for mye jall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan vanskelig forestille meg noe mer tåpelig sjekketriks. Det finnes da andre måter å få en jente til å føle seg spesiell..

Akkurat den forstod ikkje eg. Tross alt var det ho som spurte om eg kunne kjøpe noko til ho, og det var for å bli kjend med meg.

Skrevet

Jeg tror "hei, du tror ikke jeg kan låne en tier av deg vel?", hadde funket. Så sørger du for å gi henne telefonnummeret ditt slik at hun kan være trygg på å få den tilbake ;) "hvis ikke kan du jo bare terrorisere meg på telefonen"

Skrevet

Kommer jo litt an på situasjonen hvordan man går fram da. Er det på fest er det ikke vanskeligere enn "Hei, hvor er du fra? Åssen går det?", eller noe lignende i en hyggelig tone, og du er i gang.

Skrevet
"Hei, du er nydelig og det er jeg også. Synes du ikke at nydelige mennesker skal nyte hverandres selskap?"

Du skal være ganske til kjekkas for å takle den der uten å høres utrolig teit ut.

Skrevet (endret)
Kan vanskelig forestille meg noe mer tåpelig sjekketriks. Det finnes da andre måter å få en jente til å føle seg spesiell..

Akkurat den forstod ikkje eg. Tross alt var det ho som spurte om eg kunne kjøpe noko til ho, og det var for å bli kjend med meg.

Det var ikke det jeg mente. Les: få en jente til å føle seg spesiell.

Mente det med å synge diktet så alle hører det. ;)

Endret av T.F.T
Skrevet

Enkle tips for å virke mer tiltrekkende ovenfor en jente på et stevnemøte og andre anledninger:

- opprette øyekontakt

- legge merke til henne

- høflig og stspredt se på henne i det hun ser vekk

- være interessert i å bli kjent med henne

- like henne

- være tiltrukket av henne

- ta sjansen på å presentere seg selv for henne

- stille henne noen vennlige spørsmål

- se på henne mens hun snakker

- gi henne sin fulle oppmerksomhet

- gi henne komplimenter

- la henne få vite at du har lyst til å ringe henne

Skrevet
"Hei, du er nydelig og det er jeg også. Synes du ikke at nydelige mennesker skal nyte hverandres selskap?"

Du skal være ganske til kjekkas for å takle den der uten å høres utrolig teit ut.

Tror da jeg er ganske så kjekk jeg da :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...