Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er hjemme siden min ulovlig?


Anbefalte innlegg

Offtopic: Jeg skyter meg selv litt i leggen nå, men er det ikke bedre at folk kan ta skrivefeil o.l. på PM, det er ikke nødvendig å forlenge tråden med norsk leksjoner.
Personlig lærer jeg mye av andres skrivefeil. Derfor setter jeg stor pris på denne type konstruktiv kritikk. Personer som alt skriver feilfritt ser det kanskje på en annen måte.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den er ikke ulovlig! (eller tar jeg feil? :blush: )

 

Off topic: Hjemme siden skal være hjemmesiden ;) "Ord delings feil" har du en av ja. Lister de opp jeg siden jeg kjeder meg.. (fra hjemmesiden din..) Tar med alle feil :p

 

- drit bra (dritbra skal det være)

- hardisken (harddisken)

- størelse (størrelse)

- forskjellig type (forskjellige typer)

- Programmen (programmet)

- DVD spiller program (DVD-spillerprogram)

- instaleringen (installeringen)

 

:p

 

Dette er ment som hjelp :)

hehehe...ja...det er en stund siden jeg lagde den siden. Har ikke sjekka den for feil, men takk! :p

Får jeg kjøpt slike som deg på boks noensted? ;)

Ville vært utrolig kjekt fra tid til annen! :)

Lenke til kommentar

Definisjon av Støy: Uønskede lyder. Ergo, per definisjon, kan Rap, Hip Hop og R&B kalles støy:) <---------snabbens signatur

 

ler like mye hver gang folk uttaler seg om det de ikke vet noe om, rap og rnb er undersjangre av Hiphop, kanskje ikke så rart det blir uønskede lyder når du ikke skjønner noe av det

 

en smart fyr sa en gang hat er uvitenhet, kjærlighet er .....jaja samma f* du skjønner hva jeg mener :D

Endret av -Bassaddict-
Lenke til kommentar

Definisjon av Støy: Uønskede lyder. Ergo, per definisjon, kan Rap, Hip Hop og R&B kalles støy:) <---------snabbens signatur

 

ler like mye hver gang folk uttaler seg om det de ikke vet noe om, rap og rnb er undersjangre av Hiphop, kanskje ikke så rart det blir uønskede lyder når du ikke skjønner noe av det

 

en smart fyr sa en gang hat er uvitenhet, kjærlighet er .....jaja samma f* du skjønner hva jeg mener :D

Vet godt at Rap og RnB er undersjangere av Hip Hop, jeg nevner bare Rap og R&B spesielt, samt Hip Hop generelt.

 

Men det er jo klart og tydlig at du ikke har forstått hva som står i min signatur, det har ingenting med å forstå musikken å gjøre, det har noe med lyden i seg selv, og at Hip Hop kan kalles støy per definisjon.

 

Når har jeg noengang sagt jeg hater Hip Hop? Det blir for dumt og komme med slike uttalelser, jeg hater slettes ikke Hip Hop, men jeg liker det ikke heller, og uansett, alle "regler" har untak. Men du er som en person som kontaktet meg på PM om den samme saken og kastet på meg 2 eller 3 sider med usaklige påstander og bullshit uten å ha forstått hva settningen min faktisk sier. Det er ikke noe imellom linjene i det jeg skrev, det betyr hva det betyr: Det som står der.

Lenke til kommentar
rooo rooo ro din båt

EDIT:dessuten hater jeg A4, AUDI og RS6

 

så hvsi det bare er lydene du misliker, da misliker du MYE

trommeslag basslinjer vokaler piano heheheh tror ikke den signaturen var så gjennomtenkt jeg.

jeje anyways peace

Din saklighet når nye høyder med hver post ser jeg... Det er du som er lite gjennomtenkt og ikke har forstått bæret, det beviser du bare med denne posten,

uansett, Off-Topic kan taes i PM og ikke åpent på forumet, det er også og anbefalle da du driter deg totalt ut i offentligheten her. Eneste grunnen til jeg svarer er for å forsvare meg fra usakligheter fra sånne som deg, det er slike som du som ødelegger forumet.

 

- - -

 

For og ikke gjøre det helt Off-Topic:

Det bør ikke være ulovlig og ha en slik side som dette, om noen mener det motsatte så ber jeg om noen linker for å vise dette ;)

Lenke til kommentar
heheh.. ja dette var jo den enkleste måten og gjøre dette på ja..

 

kanskje på tide og oppdatere den guiden din litt? begynner og dra litt på åra..

Problemet er egentlig det at jeg ikke helt får tilgang på siden. Data'en restarter når jeg kobler meg opp til siden...... :ermm: litt merkelig, så etterhvert, etter mange gangers restarter gav jeg litt opp etter å koble meg opp. Brukte Dreamweaver MX når jeg lagde den siden.

Lenke til kommentar

:!:

EDIT: døgna og var helt fjern på skolen glemte at jeg var på en tråd heheheh sorry

Men står fortsatt for det jeg sa :tease:

 

On-Topic for en gangs skyld, er ikke ulovlig med instruksjoner, så lenge du ikke hoster ulovlige filer har de nada. hold oppe siden du :thumbup:

Endret av -Bassaddict-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...