Gå til innhold

ATi x850XT PE ViVo ? **Update * Ny pris***


X-Shock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så mye styr for og spare 500kr (tror forøvrig jeg har sett X850XT-PE for billigere enn 4200kr her i Norge... Billigste i Prisguiden ligger på 4155,-)? I tillegg utrolig mye mer styr hvis det skulle være noe galt med en av kortene (garanti mot et firma i USA osv). + lang ventetid...

 

Verdt det?

Endret av bidz
Lenke til kommentar

for det første er det snakk om x850 XT PE ( MERK PE )

og ukens tilbud på komplett er ikke det....

Billigste x850XT PE ViVo er ifølge prisguiden 4155,- og INGEN har kortet inne!

Dem som ønsker et PE kort synes kanskje tilbudet ikke er så dårlig, men skjønner såklart deres synspunkt! Skal høre med importør når der gjelder garanti o.l. Når jeg selv tenker over det så er det litt trist hvis kortet skulle vise seg å ikke virke, og der sitter man uten noen form for garanti :(

 

og innlegg som "du har bæsja på leggen" kan dere spare dere for

Endret av X-Shock
Lenke til kommentar

X-shock, du sa at kortene blir sendt fra USA? Men hvis man skal bestille kort fra USA får man toll og moms i tillegg, dessuten er kortene mer enn 500kr billigere i statene. Et GT kort er vanligvis 1500kr billigere men det blir dyrere når tollen og momsen kommer på. Så dette høres ut som en relativt dårlig ide.

Lenke til kommentar

Nok off topic og spam nå. Slike svar er nå slettet. Om du ikke er interessert i tilbudet så har du høyst sannsynlig ingenting nyttig å komme med i denne tråden. om en ønsker å ta sjansen på å bestille rett fra leverandør og dermed sparer penger, er noe hvert enkelt for velge om de vil eller ikke.

Lenke til kommentar

Tilbudet kommer fra en god venn som er ebay powerseller og Ati Reseller (eller noe sånt?) Når det gjelder betaling må alt betales samtidig til han på en eller annen måte, så å sende meg pengene først er en mulighet for dem som synes det virker ok, evt jeg er åpen for andre måter å håndtere betalingen på! Leveringstid er rundt 2uker, så må jeg sende kortene videre ut når jeg mottar disse. Noe mer dere lurer på så gjerne spør. Men er det noen som er interessert sålangt ?

Lenke til kommentar
Tilbudet kommer fra en god venn som er ebay powerseller og Ati Reseller (eller noe sånt?) Når det gjelder betaling må alt betales samtidig til han på en eller annen måte, så å sende meg pengene først er en mulighet for dem som synes det virker ok, evt jeg er åpen for andre måter å håndtere betalingen på! Leveringstid er rundt 2uker, så må jeg sende kortene videre ut når jeg mottar disse. Noe mer dere lurer på så gjerne spør. Men er det noen som er interessert sålangt ?

Hva vil den endelige prisen bli? Kan være interessert hvis prisen blir bra. Men en annen ting, er dette lovlig eller ulovlig? Virker ikke helt lovlig men kan ha oppfattet det litt feil.

Lenke til kommentar
Tilbudet kommer fra en god venn som er ebay powerseller og Ati Reseller (eller noe sånt?) Når det gjelder betaling må alt betales samtidig til han på en eller annen måte, så å sende meg pengene først er en mulighet for dem som synes det virker ok, evt jeg er åpen for andre måter å håndtere betalingen på! Leveringstid er rundt 2uker, så må jeg sende kortene videre ut når jeg mottar disse. Noe mer dere lurer på så gjerne spør. Men er det noen som er interessert sålangt ?

Når du importerer noe til Norge (som har verdi over 200 kroner, eller over 1000 kroner hvis det er en gave) så må du betale 25% moms.

 

Hva er prisen vi må betale med moms og frakt? Er det inkludert i prisen du har oppgitt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...