Gå til innhold

Guild Wars Guild rekrutterer [WoF]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ehhmmm.... Det er litt feil det der PinneVed... Man trenger gode skillz. Rett å slett... man kan kjøpe de eller få de gjennom quest,, men... alt går ut på skillsene dine!!! Da tenker jeg ikke på hvor mye du vet om ting (aim i CS) men spells... nesten det samme.. Man kan kun ha 8 spells(skillz) som man kan bruke omgangen.. men.. disse er enkle å finne ut hvem du vil(bør) bruke... Og hvem man spiller sammen med har også MYE å si.--.. I et dårlig Party er du null verdt, uansett hvor god du selv er...

 

Så.. sikre deg et godt party, eventuelt Henchman (de er bedre en mange sier) og du er sikret en god framtid!!! Og de som vil joine oss meld dere inn.. Det finnes ørten linker her... også skal dere nok komme inn til oss i varmen!

Lenke til kommentar

jeg tror vel at jeg svarte på det men.. oihh.. sry. feil spørs... Ehh.. jada!! Jeg tror det.. og.. du kan bytte hvis det blit et problem.. Men.. når jeg tenker på det... så er det kun 1 distrikt som tillater folk fra alle steder i verden å møtes.. og.. det kan bli litt dumt.. men.. det er bare å bytte, og melde deg inn på frorumet vårt!

Lenke til kommentar

Hopper gjerne på jeg ^^ Kjøpte gw for tre dager sia, må bare skaffe meg ett nytt

skjermkort. Har masse "experience" innenfor Online-rpg spill og har "passion" for det.

Spillt Anarchy-Online i fire år. Fikk en plass i Guardians of Valhalla men takka nei

fordi jeg ville holde meg til Ao men nettop bestemmt meg for å bynne me gw.

Sankyu ^_^

Lenke til kommentar
:D Folk som går FRA GoV til oss liker vi :p Det er bare å hoppe på! vognen vår er stor nok for alle som vil! Med den nye hosten vår har det blitt mye plass, og dermed mer plass til folk også! Så alle som vil, det er bare å komme til oss på www.gwnor.tk og meld dere inn, og vær litt aktive! Guild Wars er gøy, og vi vil dele det med mange andre!!!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...