Gå til innhold

Guild Wars Guild rekrutterer [WoF]


Anbefalte innlegg

Heyhey

 

Vi i WoF ( Warriors of Faith) Rekrutterer til vår Guild som bare det..

 

Har du hørt om Guild Wars, eller syntes det høres gøy ut, eller vil bite mer om det, kom deg til vår side GWNor.tk eller se www.guildwars.com

 

Hvis du vil snakke med oss, meld deg inn i forumet, eller finn oss på IRC; QuakeNet #gwnor eller #Ustabil (med Ustabil`Toast) eller mail/msn meg[email protected]

 

Vi er åpen for nye, med stor glede...

Endret av Sjimp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi i det Største og første norske GuildWars guildet Guardians of Valhalla ønsker WoF lykke til med rekrutteringen!

 

Vi har foreløpig stanset inntaket av medlemmer, da vi nå er opp 36stk i guildet, kun nordmenn!

Men ikke umulig at vi tar inn fler etterhvert eller spillere som viser at de er meget interessert i akkurat vårt guild!

 

Vi har akkurat påbegynt et lite samarbeid med gutta bak Wof og vi i GoV ønsker dere lykke til med rekrutteringen..

Lenke til kommentar

Vi er takknemmlige for at dere i GoV støtter oss... Det er flott å vite at vi har en stor og stabil Guild bak oss.. :thumbup:

 

Og som sagt, Vi tar gjerne imot folk, fra ANYWHERE!!!

 

Så plz... Join!!

 

En melding her eller på forumet, eller på IRC er nok!

 

EDIT: Heheh.....jaja.. heftig reklame for egen side og guild her assa....

Endret av Sjimp
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei hei folks!

 

Jeg lurte på om der er plass til en uerfaren liten kar i Guildet deres? :innocent:

Har ikke spilt så masse spill av denne typen ( startet å spille Anarchy Online igår, hehe )

Men lurte på om det er mulighet for at jeg blir med i Guilden?

 

Har ikke spilt Guild Wars i det hele tatt, ikke no Beta ellerno. Har bestilt spillet, og er klar så fort jeg får dette i posten ( 3-5 dager ). Så vis det er ok for dere, så er jeg klar til å joine jeg og! :) Jeg lærer fort spillet håper jeg på, og kommer til å spille endel :p

Endret av Oli-Poli
Lenke til kommentar

hhee... ser sikkert ganske rart ut... men... Spør en Admin om å sjekke ip du.. så får du helt sikkert vite at det er to forskjellige ip`er.... Jeg var bare på akuratt da... og... han å... Kan en Admin sjekke IP og skrive her om de er like eller ikke...?

 

Men... hvis du Hasuwest vil joine... så er det bare å melde seg inn på Forumet www.gwnor.tk og si ifra på Guild -> WoF... vi tar ikke rekruttering her... bare sierifra at vi rekrutterer... Det er greit at du sier ifra... bare gjør det igjen på vårt forum... Så alle kan se at du vil være med...

Endret av Sjimp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...