Gå til innhold

ekstrem hakking i CS:Source

Anbefalte innlegg

Skrevet

CS Source hakker no voldsomt når jeg spiller over nett (har ikke prøvd lan)

CPU: Intel Celeron 2,8GhZ (256mb cache)

RAM: 512 MB

Skjermkort: 64 MB

Internett: Adsl 1248/256

Hva kan forårsake dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det bare hakking når du spectater andre personer??

har problemer med det.. ødelegger hele spillet.. men på fun baner er det bare av å til hakking,,

det hakker ingenting når jeg selv spiller

har 704\128 linje og spiller 1.6 helt fint

Skrevet
CS Source hakker no voldsomt når jeg spiller over nett (har ikke prøvd lan)

CPU: Intel Celeron 2,8GhZ (256mb cache)

RAM: 512 MB

Skjermkort: 64 MB

Internett: Adsl 1248/256

Hva kan forårsake dette?

*Host*tenkt på skjermkortet og rammen din?det i tillegg til at de fleste servere lagger litt kan ha noe å si ;)

Skrevet

det er kansje det ja.. hvilket kort er det?

naboen spiller det fint på geforce 4 kort med 64mb (glemte akkurat navnet) men det er elendig...

:D gav source en ny sjanse i går.. bare 1 av 4 servere var bugga.. så det kommer seg ;)

Skrevet (endret)

Intel "extreme" graphics er vel et integrert skjermkort og er ikke serlig bra, har det selv. Tror problemet ditt ligger i skjermkortet ja, rammen ser jo fin ut. Skal holde med 512mb ram. Du kan også prøve å sette grafikk instillingene på det laveste. Prøv deg frem med grafikk instillingene!

Kompisen min spiller source med et GeForce 2! ^^

And of course, skru av alt av p2p programmer, dvs nedlastnings programmer. Kan også scanne PCen for virus og spy-ware, feilen kan også ligge der.

Endret av JokuM
Skrevet

Hehe har det skjermkorte der på den bærbare pcen , har vell rund 30 fps med den nyeste skjerm drivern i counter-strike 1,6 , så det er nok det som gjør det ;(

Så eneste måtte og fikse lagg på er og kjøpe nytt skjermkort ;)

Skrevet
da går det nok ikke her da :(, men det bør vel holde i massevis med ati mobility radeon 9700 128mb?

Heller tvilsomt det du, burde kjøpe et mye bedre skjermkort om du har store planer om å spille cs:s

• 2 uker senere...
Skrevet
noen andre som sliter med nvidia fx 5200???

Jeg hadde FX 5200 før jeg kjøpte bygde ny PC. CS:S kjørte helt greit med FX 5200, måtte ha alt på det laveste da :blink:

Skrevet
noen andre som sliter med nvidia fx 5200???

Jeg hadde FX 5200 før jeg kjøpte bygde ny PC. CS:S kjørte helt greit med FX 5200, måtte ha alt på det laveste da :blink:

jeg har alt på det laveste. tør jeg spørre hvilekn config du hadde på kortet og hvilken kommandoer du brukte i console??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...