Gå til innhold

Spørsmål ang. AddOns etter patch 1.3.0.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg backet up AddOnsa mine før patchen, og vil nå ha dem med igjen.. men får beskjed om at alle er "out of date". Går det og "enable them anyway" eller må jeg laste dem ned på ny?

Hørte også noe om at en bare trenger og oppdatere versjonnummeret selv, hvordan gjør man isåfall dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tidligere funka det å update versjon nummeret.

Jeg får samme feilmelding som deg, og det hjalp ikke en dritt med "versjon-nummer-updatinga"..

Skrevet

Noen som har løsninger på Cosmos-problemet?

Vil GJERNE kunne få beholde mine gamle gode Cosmos-innstillinger... Men samtidig spille uten å få opp feilmeldinger...

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Kommer verken inn i wow på den ene eller den andre måten jeg.

Dette får jeg uansett hva jeg krysser ut / ikke krysser ut

wowerror.jpg

Skrevet

Ok, siden ingen ser ut til å vite en løsning på dette må vi vel vente til de forskjellige AddOnsa blir oppdatert rundt forbi...

Har kikket på Worldofwar sin UI side, men kunne ikke se at de forskjellige addonsene som jeg bruker har blitt oppdatert til å funke med 1.3.0. mulig det var noen pakker med addons som var nye, men jeg vil ikke ha alt det der.

Det jeg bl.a. vil ha er Enchantrix, Gatherer, Atlas, Monkeyquest, "Vise antall slots ledige i bags addon", og Moneybar.. + noen flere.. Sidebar og Extra bar nede er nå overflødig etter den nye patchen.

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Men uansett.... hvordan fjerne de som ligger inne nu?

Bedre å spille uten cosmos enn å ikke spille.

Hvertfall av og til !

Skrevet

På character screen (etter du har tastet inn login/pass) står det nede i venstre hjørne "addons" eller noe slikt.

Trykk på den og trykk på "disable all" så slipper du errors, bare å vente på at cosmos blir oppdatert nå :)

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

får samme error etter patchen og at jeg har både slettet

og disablet cosmos ;_;

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...