Gå til innhold

TEST: Asus Vento 3600


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel. så kan ikke lian li skryte av å være solide. faller

de ned fra en stol så slår de seg skeive

(det gjorde min PC7B og senere PC6099B)

sistnevnte kunne man skrape vekk sortfargen med neglene.

holder meg til et Aopen HQ05, tåler alt.

 

designen er så stygg at den hadde vært tøft å ha på ASUS'en, og samtidig er konstruksjonen bedre en mer en 80% av de de fleste hær på forumet har på sin.

 

håper den selger litt slik at ASUS kommer med noen andre kasser.(noen til de som liker rundinger og de som liker firkanter :!: )

Lenke til kommentar

Designet var jo ganske bra egentlig likte også fargene. Noe utover det vanlige.

Så at noen ville ha det i sort her, det er jeg HELT uenig i..

Utrolig lei svarte kabinetter eller kabinetter med aluminums finish.. Det er alt for typisk "nerde design"

Lian Li? Nei det blir for firkanta.

Lenke til kommentar

Nei må si jeg gir den :thumbup::thumbup::thumbup: her jeg! Er på jakt etter noe spes, og lian( :thumbdown: ) og chieftec ( :yucky: ) er ikke spes lengre. ALT ligner på sånt om dagen. Dette er friskt pust i kab-design. Ikke mye jeg har lyst til å :dremel: på ihvertfall.

 

Men har noen overhodet noe peil på hvor man får tak i den i nærheten av norge og evt en pris på herligheten..... :dribble:

Lenke til kommentar
Nei må si jeg gir den  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:  her jeg! Er på jakt etter noe spes, og lian( :thumbdown: ) og chieftec ( :yucky: ) er ikke spes lengre. ALT ligner på sånt om dagen. Dette er friskt pust i kab-design. Ikke mye jeg har lyst til å  :dremel: på ihvertfall.

 

Men har noen overhodet noe peil på hvor man får tak i den i nærheten av norge og evt en pris på herligheten.....  :dribble:

Enig med deg ang. Lian-Li, det er liksom "vedtatt" at de skal være så fine, jeg synes de er helt nøytrale og uinteressante.

 

Google sier at

*PCstyling

*shg.no

selger disse. Dette er vel to sjapper som ikke er spesielt kjent for å presse priser, så regner med vi kan forvente det ned mot tusenlappen (?).

 

Hehe, ser at det finnes i en gyselig grønnfarge også. :p

Lenke til kommentar
Designet var jo ganske bra egentlig likte også fargene. Noe utover det vanlige.

Så at noen ville ha det i sort her, det er jeg HELT uenig i..

Utrolig lei svarte kabinetter eller kabinetter med aluminums finish.. Det er alt for typisk "nerde design"

Lian Li? Nei det blir for firkanta.

Synes også det er bra, kunne vært mer farger å velge mellom (kommer sikkert). champagne farge hadde vært kult. Enig i at lian li er bare en firkantet smakløs kasse, sikkert god kvalitet men det er alt.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...