Gå til innhold

THG bygger billig XGA prosjektor!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg har allerede kjøpt inn LCD-skjerm, den står på skolen over ferien, siden jeg hentet den dagen før ferien, og det er på skolen jeg skal lage den. Grunnene til at jeg skal lage den på skolen er mange nok;

Praktisk, med tanke på at jeg kan få teste hvilken overhead av de som er på skolen som funker best (skal kjøpe av skolen, har allerede avtalt at jeg kan det)

Bevise noe: Nesten ingen på skolen som tror på at jeg klarer det, lett å bevise at det funker da (live-show på en morgensamling? :hmm:)

Tjene på det: Jeg har allerede sagt ifra om at jeg kan lage noen til skolen, så lenge jeg får litt igjen for det, og de betaler alle kostnader. Vet at de er på utkikk etter billige prosjektorer, og nå kan jeg vise dem kvaliteten som er mulig å oppnå, så de blir kanskje overbevist (har snakket med dem om dette også, de er interesert)

 

Over til worklog: Ja, planen var å lage en worklog utav det, begynner etter påsken, så jeg skal ta med meg notatblokk og digitalkamera på skolen. Videoen har jeg allerede lastet ned, og jeg ser jo at de har klart det, så hvorfor ikke meg også? :bigsmile:

Takk for tipset om tråden Glisevask

Ed Hunter: Du trenger ikke vente lenge i spenning, skal som sagt begynne snart.

 

EDIT: Kommer til å linke til workloggen min her når den har startet, og specs på skjermen kommer så snart jeg har skrevet de ned. (deilig skjerm, testet med en maskin på skolen :love:)

Endret av sigen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...