Gå til innhold

Diskuter Geforce 4 TI serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har selv et GF TI4600. Noen som vet hvor mye en kan klokke det (uten at det blir ustabilt).

Det varierer helt fra eksemplar til eksemplar, og hvilken kjøling produsenten av ditt kort har brukt, plus hvilken temp. det er inne i pcen. Jo varmere det er jo dårligere klokker det.

Lenke til kommentar
@dreamlord: xp2500+ | Abit NF7-s 2.0 |

1024 Twinmos 2700| POV ti4200xp | 200 gb + 80 WD | 3dmark01 = 29045...ikke f. om du får 29045 poeng i 3dmark 01 med gf og den hardwaren selv med verdens beste klokk...

Å joda... :p så det så... :cool:

 

Ikke akkurat så mye nei, men bare skrev det for å vise hvor meget jeg bryr meg om akkurat den testen...

Uansett.. Har fått noe over respektable 17000 med dette oppsettet... Da hadde jeg vannkjøling etc, noe jeg ikke har idag..

Lenke til kommentar
Malvado har rett ang. de spillene. Jeg vil gjerne legge til Thief 3: Deadly shadows på den listen, fordi det hakker så mye at man kan knapt kommer seg forbi menyen med et ti4200 :(

Jeg opplevde det samme med mitt Asus Ti4600. I menyen gikk spillet flytende et par sek for så å etterfølges av låsning i et par sek osv... Prøvde spillet med eldre drivere (45.23 tror jeg) og da fungerte det utmerket.

 

Har lignende problemer i andre spill hvis jeg benytter den nyeste driveren fra nVidia. F. eks. i Dawn Of War forsvinner delvis halve bildet (!). Virker som om den nyeste driveren inneholder innstruksjoner som ikke er helt kompatible med skjermkortet og når spillprodusentene benytter seg av disse, vil det for enkelte spill by på problemer.

 

Så lenge en holder seg til de litt tidligere driverne ser det ut til at Gf4Ti fortsatt er god som gull spør du meg.

Lenke til kommentar

Dette er min siste dag med Geforce 4 TI 4600.

Får Geforce 6800 Ultra i posten i dag.

Blir nesten et tåre-fyllt adjø med GF4'en min :cry:

 

Jeg vet jeg ikke klarer å kvitte meg med kortet, ikke pga jeg ikke får solgt det, men jeg har en uvane med å "feste" meg til HW'n min

 

Setter kortet i en annen maskin jeg, så det ikke ligger ubrukt :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...