Gå til innhold

IGN anmelder Splinter Cell 3...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Not surprisingly the visuals in Chaos Theory have improved even further from Pandora Tomorrow. Creeping around in the dark has never looked as good as it does in this game. There are flickering candles, creeping shadows, and environmental effects that add to the atmosphere. When combined with the excellent animations, the game feels incredibly cinematic. Each level is a grand set piece in which players stylishly accomplish their goals. The entertainment industry loves to speculate on the convergence of video games and film and visually, Chaos Theory is the best example yet.

9.6, kanskje det skal sjekkes ut? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk meg nettopp Splinter Cell: Pandora Tomorrow, men klarte bare å "lide" meg gjennom 7 brett. Det var definitivt ikke like gøy som originalen. Det kan hende med at jeg spilte det såpass lenge etter utgivelsen, at det kanskje ikke var så moderne.

Poenget med min lille historie er at jeg håper CT kommer med en sterkere historie, større frihet, bedre lyd/grafikk.. Ja en relativ stor oppgradering fra forrige spill. Følte at Pandora Tomorrow var en litt unødvendig utgivelse (selv om det var helt greit) etter det glimrende førstespillet.

Skrevet

Jeg synes også begge SC spillene har vært strålende. :yes:

Har lest flere anmeldelser av Chaos Theory nå, og spillet har bare fått over 9/10! :thumbup:

Det lover godt. :D Noen har også gitt spillet 10/10 og det må jo bare bety at spillet kommer til å være dødsens herlig!!

Kun en uke igjen nå! :w00t:

Gled dere!

Skrevet

Leste at Official Xbox Magazine (som er det mest leste xbox-bladet i verden) ga Splinter Cell CT 9.9/10 som er det beste de noen gang har gitt et spill! :w00t:

Spillet må bare bli bra! :dribble:

6 dager igjen nå!

PS. Innlegg nr 100! :yes:

Skrevet (endret)

Splinter Cell var genialt.. Pandora Tomorrow hadde bugs og var ALTFOR ALTFOR kort... tok meg 6 timer...

Håper Chaos Theory er så bra som Ubisoft lover...da kan det bli mange lange netter med Sam Fisher :D

Endret av SpecialUnit69
Skrevet
Splinter Cell var genialt.. Pandora Tomorrow hadde bugs og var ALTFOR ALTFOR kort... tok meg 6 timer...

Håper Chaos Theory er så bra som Ubisoft lover...da kan det bli mange lange netter med Sam Fisher :D

:scared:

WTF MATE!?!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...