este1 Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 (endret) Har nå reinnstallert Nvidia drivere på nytt, Far Cry på nytt, DirectX på nytt... Men i spillet er det svære svarte flekker som spretter og hele tiden.. Har ikke overklokket skjermkortet og det er ikke lignende feil i andre spill. Prøvde å innstallere Far Cry på en annen maskin med samme disc og da funket det helt fint. Er det noen som vet hva som er galt? Endret 24. mars 2005 av HardRockillious
Omar Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Det ser vel heller ut som det er noe feil med texturene eller noe.
Hr. Jenssen Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Er du sikker på at du AVINSTALLERTE de gamle driverne før du installerte de nyeste? (beklager om jeg høres dum ut, men mange vet faktisk ikke at man må avinstallere dem først)
apwr Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 (endret) Har du lagt inn 1.3 patchen? Den burde fikse problemet... Du finner den her! Endret 25. mars 2005 av apwr
Anathema Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Har også problemer med grafikken i Farcry. Min blir derrimot gjennomsiktig, kanskje enda verre.. Det merklige er at dette skjer på høye oppløsnigner/høy grafikk generelt, men pcen min er mer en god nok for å kjøre dette spillet på maks.
Hr. Jenssen Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Men har du installert nyeste skjermkort-driver og nyeste patch til FarCry da?
Anathema Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 (endret) Driver med patchen nå Er generelt litt skeptisk til alt som har med drivere å gjøre, siden det kan brått gå galt, og jeg vil ikke miste data. Edit: installerte pathcen og alt fungerer smertefritt ! Endret 25. mars 2005 av Jerix
Hr. Jenssen Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Fint å høre. Men angående dette med å installere nye drivere. Det er ikke så farlig som mange skal ha det til. Og om noe går galt så slettes ikke noe data eller noe slikt. Å bygge en PC (både det fysiske arbeidet, og arbeidet med installereing av stuff) er MYE tryggere og enklere enn det var for bare noen få år siden.
schwami Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 HardRockillious: har du fått det til å fungere nå? Har det samme problemet etter at jeg gikk over fra GFti4800se til 6800le.
KriZZ Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Dere må legge inn nyeste patchen 1.31 er det vel? Så blir det bra skal dere se =)
este1 Skrevet 28. april 2005 Forfatter Skrevet 28. april 2005 Nå funker det uten noe hint av artifacts! Patchen fiksa alle problemene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå