Gå til innhold

Fjerne Norton Antivirus 2004

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en PC som Norton Antivirus går ut om noen dager.

Jeg skal nå bruke Norman som jeg har gratis fra Tele2.

Noen enkel forklaring på hvordan men fjerner Norton ?

Hilsen

Kåre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du har cd-en vil du muligens få muligheten til å fjerne norton med innstalasjonsprogrammet der. Eller du kan prøve kontrollpanel/ legg til fjern program.

Skrevet
Noen enkel forklaring på hvordan men fjerner Norton ?

Legg til/fjerne programmer er det enkleste, har norton slått seg vrang som den alt for ofte gjør så må du gjøe det manuellt. Du finner oppskriften på supportsidene til symantec.

Skrevet

Etter du har gjort som dem andre over har sakt du skal gjøre, så kan du laste ned et program som heter: RegSupreme. Det fjerner registrerings nøklene som ikke du får fjernet ved å bruke legg til/fjern programmer:D

Skrevet
Ved å Uninstallere og Reinstallere Norton can man få 1 til gratis.

Det kan du nok gjere i årevis det. Men norton 2000 er nok ikkje så bra som norton 2005.

Skrevet

Det kan du nok gjere i årevis det. Men norton 2000 er nok ikkje så bra som norton 2005.

Yepp akkurat, men ikke akkurat ment for 5 år gammal software da.

Bruke NA2004 i 2-3 år går fint.

Skrevet

Yepp akkurat, men ikke akkurat ment for 5 år gammal software da.

Bruke NA2004 i 2-3 år går fint.

Om det går eller ikke er uvesentlig, lisensen din er gyldig i ett år, og om du får det til å fungere i flere så bryter du denne lisensavtalen.

Uansett, avinnstallering gjøres ved å gå på Start ---> Kontrollpanel ---> Legg til/fjern programmer.

Her fjerner du alt som heter Norton etellerannet, og også Liveupdate og Liveadvisor. Etter det starter du maskina på nytt, og så legger du inn norman.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...