Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bobler i lakken hjelp:)


Anbefalte innlegg

Har en xr3i cab. den ble ny lakkert for 2 år siden før jeg kjøpte den, vet ikke helt om det ble gjort hjemme eller på et billakkeringssted men uansett så har det kommet et par lakkbobler som jeg vil fikse på. Er det noen som har tips på hvordan jeg kan få dem fjernet og måter på å få lakkert det på en bra måte?

jeg har fargekoden men om jeg skal få den på sprayboks eller på spann slik at jeg kan bruke kompressor.?

takker

:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en xr3i cab. den ble ny lakkert for 2 år siden før jeg kjøpte den, vet ikke helt om det ble gjort hjemme eller på et billakkeringssted men uansett så har det kommet et par lakkbobler som jeg vil fikse på. Er det noen som har tips på hvordan jeg kan få dem fjernet og måter på å få lakkert det på en bra måte?

jeg har fargekoden men om jeg skal få den på sprayboks eller på spann slik at jeg kan bruke kompressor.?

takker

:D

Er du sikker på at det er lakken som har boblet da. Det kan være rusta som begynner å melde seg. Da ser det ut som om lakken bobler seg. Det spørs om den som lakerte bilen har slurvet da.

Lenke til kommentar

Takker. Lurte på hvilken grunning som holder bra ? Nede på spareland kan jeg kjøpe noen til en 30 kr på sprayboks og på en malerforretning noen til 190 kr.

Er det så store forsjeller i holdbarhet eller betaler en mer bare for et"merkevare" ?

:dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...