ViVentis Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 (endret) Hei og hopp. Jeg har merket at det er mange som ikke er helt fornøyde med spill de har spilt og etterlyser med strenge krav andre spill. Jeg tenkte at det ikke ville vært så dumt å ha en plass der folk (vi) kan anmelde spill vi har prøvd slik at det kan bli lettere for andre. Det kan godt hende noe som dette er tenkt på før, men jeg har ikke funnet noe her på forumet. Slik ser jeg det for meg: -Fullt navn på spillet og verson/expansion osv. -Kort og god beskrivelse av spillene, pluss- og minus-sider, spillbarhet/grafikk osv. -Gjerne et screenshot. (Max 1! Det kan linkes til sider med flere bilder og større omtale) -Terningkast + din kommentar. PS: Dere kan gjerne kort kommentere en tidligere anmeldelse, men jeg vil helst at alle som poster skal komme med et eget spill (Så lite "Off Topic" som mulig). Det trenger ikke å være bare spill som har falt i smak! Endret 22. mars 2005 av ViVentis
Wyldelife Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Dette hadde vært veldig interessant(leif), hvis vi fikk en egen seksjon til dette!
Nevnarion Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 (endret) Enig En egen forumdel for spillanmeldelser. Der folk kan få tilbakemeldinger på anmeldelsene sine Ja takk, det vil vi ha Endret 22. mars 2005 av Nevnarion
Grundig Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Jeg er fullstendig enig i at dette var en god idé, men hadde det ikke vært knall hvis vi hadde en egen topic med kun spillanmeldelser? Uten kommentarer og slikt? Det ville bli mye mer oversiktelig. Bare et forslag.
ViVentis Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Skrevet 22. mars 2005 Hadde vært genialt det dere sier! Er jo mulig å begynne å anmelde her, og om det dukker opp en ny avdelig for akkurat dette så kan det jo flyttes over Nå har ikke jeg en anmeldelse for øyeblikket, siden jeg ikke har spilt noe serlig på en stund, men jeg kjenner lysten kryper tilbake så det kommer vel en fra min side snart også.
Campari Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Jeg synes det hadde vært koslig med en slik tråd. Har selv skrevet noen ordentlig fresere av noen anmeldelser på andre forum, så hvorfor ikke fyre opp en her? Et lite problem er jo dette med kommentarer av omtalene. Personlig synes jeg det kunne vært fint om vi kunne diskutere hva de forskjellige skriver, men det er jo samtidig et problem med at tråden kan gli helt ut.
Thewiz Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 (endret) Jeg kan komme med en spillanmeldelse. Metal Gear Solid 3: Snake Eater (kort versjon) Når har helt klart et av årets beste spill kommet ut, Metal Gear Solid 3: Snake Eater. I dette spillet er man ikke i kjedelige koridorer og ganger, men i guds frie natur. Spillet har både spenning og humor. Du må selv passe på at snake får i seg mat og maten blir som regel slanger, sopp, rotte og andre dyr jungelen har å by på. Filmsekvensene er gode og avogtil morsomme, hvis du er på jakt etter et spill du kan kose deg med er dette spillet for deg. Sitter man fast i spillet har man backup på radio som kan gi deg tips. Uten og røpe noe av innholdet i spillet kan jeg si så mye at snake har ansvaret for å stoppe bygningen av et super atomvåpen. Karakter: 6 Endret 22. mars 2005 av TheWiz
Campari Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay (PC) Å komme i skyggen av Far Cry, Half-Life 2 og Doom 3 kan ikke ha vært en lett oppgave. Likevel har Starbreeze Studios klart å levere et spill som bør imponere de fleste fps-fans. The Chronicles of Riddick (TCR) engasjerer og beviser at det kan konkurrere med de aller beste titlene. I TCR møter vi Riddick, en barsk og nevenyttig fange som alltid har en frekk one-liner på lur. I tillegg vet han hvordan han skal bruke skytevåpen, noe som er en fordel i den situasjonen han befinner seg i. Riddick er nemlig buret inne i det sterkt bevoktede fengselet Butcher Bay som er overfyllt med triggerhappye vakter og maktsyke medfanger. Hans oppgave er å rømme fra Butcher Bay; en flukt som skal ta mange dramatiske og uventede vendinger. Spillet mikser mange forskjellige gameplayelementer og det er her TCR briljerer. Hovedtyngden ligger faktisk ikke på skytingen, ofte må Riddick luske rundt i mørke korridorer og komme seg usett forbi vakter. Dessuten kommer han opp i mange brutale nevekamper og her er det bare å gyve løs på museknappene. TCR kunne fort gått på en real blemme ved å rett og slett prøve for mye; heldigvis går miksingen plettfritt og alt føles like herlig ut. TCR leverer også på den tekniske siden. Visuelt ser det meget bra ut og de små detaljene er med å skape en god atmosfære. Animasjonene er også fantastiske og er med på å gi liv til de titalls karakterene man støter på gjennom spillet. Dessuten er skuespillet av ypperste klasse og kjente navn som Vin Diesel og Xzibit gjør virkelig jobben sin. Men det må nevnes at soundtracket er litt begrenset og jeg skulle ønske litt større variasjon i musikken. Til slutt må vi også ha med litt småpirk. Vaktene hører ikke så altfor bra, noe som resulterer i at du kan være i en skuddveksling i et rom uten at fienden har merket stort i det neste. TCR burde også vært noen få timer lenger og når det ikke kommer en flerspiller med er holdbarheten en smule begrenset. Grafikk: 10 Lyd: 9 Spillbarhet: 10 Holdbarhet: 8 Total: 9.2/10
Desdichado Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Ikke for at jeg skal sette en demper for forslaget deres her, men vi har jo noe på gang med gamer.no allerede da. Kan dere ikke heller støtte opp om dette forlsaget her? Utseende på seksjon for leseromtaler Og slenge dere på med "støtte" her? Brukeranmeldelser?, Spill & hardware anmeldt av brukere... Det er ingen vits i å starte en ny tråd så lenge vi har disse to gode trådene, skap heller litt aktivitet der så kanskje gamer.no får opp farten litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå