Singh tha king Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Ja, i dag sto jeg opp å skulle gå på nettet med mozilla firefox, men startsiden kom aldri opp. Siden var helt blank. Jeg skrev inn andre nettsider som startsiden men det funket fortsatt ikke. Jeg skriver inn nettside uansett om startsiden er blank, da venter jeg 1 min. det kommer fortsatt ikke no. Men med en gang jeg går inn på IE funker alt bra, startsiden kommer og jeg kan gå på hvilken som helst side jeg vil. Så jeg er nesten helt sikker på at det er problem med firefox'en! Alt sammen funket bra i går kveld. Noen som vet hva problemet er? Takk
FleshEater Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Jeg har hadd samme problem med firefox v1.01. Jeg lastet ned v1.00, og etter det har jeg ikke hadd noen problemer.
Singh tha king Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Skrevet 22. mars 2005 hvordan tar man reboot? Direkte link til firefox 1.00?
perpyro Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 hvordan tar man reboot? Klikk Start> Turn off computer> Restart> Vent til maskina har restarta. Gratulerer nå har du reboota.
miCro Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Jeg har hadd samme problem med firefox v1.01. Jeg lastet ned v1.00, og etter det har jeg ikke hadd noen problemer. En slik løsning har en del ulemper. De oppgraderte browseren for en grunn, blant annet tettet de flere sikkerhetshull som var avduket. Derfor vil det være bedre å finne en løsning slik at en nyere og sikkrere browser er hva som guider deg rundt på verdensveven. Til trådstarter; Hadde du nylig lagt inn noen utvidelser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå