Gå til innhold

Artigste cheatern jeg har sett på lenge

Anbefalte innlegg

Skrevet
in other news; teddy, ikke spill på acme, det er en nybegynner server.

du blir aldri bedre av å spille der.

spill heller på catch gamer members only #1 og #5, der spiller folka som er gode og som har peil, og det skal MYE til før du blir anklaget for cheat hvis du ikke har cheata.

Sant nok, men du blir vel egentølig aldri bedre av å spille public? Kan vel egentlig likesågodt spille med bots, da public egentlig bare er "aimtrain" syns jeg. skal man bli bedre bør man egentlig spille pcw'er. Har foresten blitt anklaget for cheat de to siste gangene jeg spilte der nå og, bare fordi jeg tok 1shot på samma kisen to runder på rad, ene gangen mens jeg løp. :wee: Men da begynte ikke alle andre å klage, da var det bare en fyr.

Vil fortsette å spille på acme, er som sagt bare for aimtrain. Public vil vel aldri skaffe folk noen skills?

Hadde forresten en try her om dagen, hadde skikkelig god aim. Men; "Kom på denne ventrilo servern a: ip.ip.ip:port". Svaret var: "Huh? Hva er ventrilo?".

Dermed droppa vi han... Bare spilt public i 3 år vettu. Litt synd egentlig, at folk tror CS er public. :hm:

Ganske OT her, men vi holder oss jo sånn passe greit innenfor "cheats" da. ;)

Har forresten sett enda en cheater på acme, men husker ikke nicket. Ikke så altfor tydelig aimbot, siden han skjøt små bursts og det virket som om han hadde ganbske bra aim, men du så at siktet hakket seg vei hvis han holdt det for langt unna kisen. Hadde 42-2 stats, men det kunne likesågodt vært skills om han bare hadde vært litt mer forsiktig med aimbotten. :wee:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JUKSERE, ja! Endelig noen som sier det på den norske måten :tease:

Anyways, jeg ble permanent utestengt fra en CS:S server samme dag som jeg fikk min nye Razer Diamondback-mus og fUnc double surface, fordi de mente at jeg aimbota.. :p

Skrevet
Eh... det heter

JUKSERE

... på norsk

Blir kvalm av måten dere skriver på.....

Måtte få det ut :whistle:

Kaller du det Ørken Ørn når du trykker b14?

Skrevet
JUKSERE, ja! Endelig noen som sier det på den norske måten :tease:

Anyways, jeg ble permanent utestengt fra en CS:S server samme dag som jeg fikk min nye Razer Diamondback-mus og fUnc double surface, fordi de mente at jeg aimbota.. :p

LOL!! grattis me nytt utstyr :thumbup:

Skrevet

Berre folk blir eid so kjem dei med; "cheater", "aimbot" o.s.v. som oftest fjortisser som er forbana. Hallo! dei må jo tåle å bli eid uten å komme med slike Kommentarer^^

Skrevet
Eh... det heter

JUKSERE

... på norsk

Desert Eagle er et egennavn på et våpen, og oversettes dermed ikke.

Cheater er ikke et egennavn, og kan dermed oversettes.

Basiskunnskap?

Skrevet
Eh... det heter

JUKSERE

... på norsk

Regner med at du sier vegghakk og hastighetshakk også?

Nice one :thumbup: Om du forventer en revolusjon innen gamer snakket i landet så er du nok av de få :tease:

Skrevet
Eh... det heter

JUKSERE

... på norsk

Nei, men Ørkenørn. :p

Skrevet

Det er mange nok som jukser i CS:S, ut fra spawn løper jeg nesten alltid med kniv, og det er ofte folk som løper like fort som meg, eller fortere med m4a1, m60, AWP, osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...