-Teddy- Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 in other news; teddy, ikke spill på acme, det er en nybegynner server.du blir aldri bedre av å spille der. spill heller på catch gamer members only #1 og #5, der spiller folka som er gode og som har peil, og det skal MYE til før du blir anklaget for cheat hvis du ikke har cheata. Sant nok, men du blir vel egentølig aldri bedre av å spille public? Kan vel egentlig likesågodt spille med bots, da public egentlig bare er "aimtrain" syns jeg. skal man bli bedre bør man egentlig spille pcw'er. Har foresten blitt anklaget for cheat de to siste gangene jeg spilte der nå og, bare fordi jeg tok 1shot på samma kisen to runder på rad, ene gangen mens jeg løp. Men da begynte ikke alle andre å klage, da var det bare en fyr. Vil fortsette å spille på acme, er som sagt bare for aimtrain. Public vil vel aldri skaffe folk noen skills? Hadde forresten en try her om dagen, hadde skikkelig god aim. Men; "Kom på denne ventrilo servern a: ip.ip.ip:port". Svaret var: "Huh? Hva er ventrilo?". Dermed droppa vi han... Bare spilt public i 3 år vettu. Litt synd egentlig, at folk tror CS er public. Ganske OT her, men vi holder oss jo sånn passe greit innenfor "cheats" da. Har forresten sett enda en cheater på acme, men husker ikke nicket. Ikke så altfor tydelig aimbot, siden han skjøt små bursts og det virket som om han hadde ganbske bra aim, men du så at siktet hakket seg vei hvis han holdt det for langt unna kisen. Hadde 42-2 stats, men det kunne likesågodt vært skills om han bare hadde vært litt mer forsiktig med aimbotten.
Spragleknas Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Eh... det heter JUKSERE ... på norsk Blir kvalm av måten dere skriver på..... Måtte få det ut
tOmma- Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 JUKSERE, ja! Endelig noen som sier det på den norske måten Anyways, jeg ble permanent utestengt fra en CS:S server samme dag som jeg fikk min nye Razer Diamondback-mus og fUnc double surface, fordi de mente at jeg aimbota..
Ostepølsa Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Eh... det heter JUKSERE ... på norsk Blir kvalm av måten dere skriver på..... Måtte få det ut Da var det forgjeves, fordi ingen bryr seg
Xander^ Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Skrevet 27. mars 2005 Eh... det heter JUKSERE ... på norsk Blir kvalm av måten dere skriver på..... Måtte få det ut Kaller du det Ørken Ørn når du trykker b14?
Mala Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 JUKSERE, ja! Endelig noen som sier det på den norske måten Anyways, jeg ble permanent utestengt fra en CS:S server samme dag som jeg fikk min nye Razer Diamondback-mus og fUnc double surface, fordi de mente at jeg aimbota.. LOL!! grattis me nytt utstyr
Elendil Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Berre folk blir eid so kjem dei med; "cheater", "aimbot" o.s.v. som oftest fjortisser som er forbana. Hallo! dei må jo tåle å bli eid uten å komme med slike Kommentarer^^
Ehrgeiz Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Eh... det heter JUKSERE ... på norsk Blir kvalm av måten dere skriver på..... Måtte få det ut Kaller du det Ørken Ørn når du trykker b14? Desert Eagle er et egennavn på et våpen, og oversettes dermed ikke. Cheater er ikke et egennavn, og kan dermed oversettes. Basiskunnskap?
ASDASDKL2131 Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Eh... det heter JUKSERE ... på norsk Blir kvalm av måten dere skriver på..... Måtte få det ut Regner med at du sier vegghakk og hastighetshakk også?
Mala Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Eh... det heter JUKSERE ... på norsk Blir kvalm av måten dere skriver på..... Måtte få det ut Regner med at du sier vegghakk og hastighetshakk også? Nice one Om du forventer en revolusjon innen gamer snakket i landet så er du nok av de få
Skeptos Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Eh... det heter JUKSERE ... på norsk Blir kvalm av måten dere skriver på..... Måtte få det ut Kaller du det Ørken Ørn når du trykker b14? Nei, men Ørkenørn.
Cilleron Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Det er mange nok som jukser i CS:S, ut fra spawn løper jeg nesten alltid med kniv, og det er ofte folk som løper like fort som meg, eller fortere med m4a1, m60, AWP, osv...
Elendil Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Ja, eg har opplevd folk som kaster fleire enn 1 HE. Men når Vac2 kjem blir det andre boller.
nxo Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 ahh... cheatere... lov meg at DU aldri begyner å jukse... ill come for you!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå