Gå til innhold

Vil du bytte/få ny avatar? Post her!

TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741
Skrevet

Likte bedre den du har nå ;)

Skrevet

Noen som kan endre litt på fargene/lys på dette bildet og gjøre det om til en avtar på 100x100 uten ramme (1px svart) og en 80x80 med ramme (max 6kb)

:)

Skrevet
Noen som kan endre litt på fargene/lys på dette bildet og gjøre det om til en avtar på 100x100 uten ramme (1px svart) og en 80x80 med ramme (max 6kb)

:)

5198120[/snapback]

hmm..

post-34143-1132788922_thumb.jpg

post-34143-1132788927_thumb.jpg

Skrevet
Jeg føler for en ny avatar, en med en eller annen person fra Naruto på :D

Også vil jeg gjerne ha den i to versjoner, en med, og en uten nisselue :)

Takker for hjelp :)

Noen som kan være så snille å gjøre dette for meg? :)

Har selv ikke noe greier på avatar laging ;)

Gjest Slettet+19283741
Skrevet
Kan noen lage en juleavatar til meg? Bruk den jeg har men bare legg til noen kvister (som ramme?) og en bjelle i midten?

EDIT:

Hvis det passer bedre om bildet er rødt kan jo det også skiftes hvis det ikke er for mye arbeid

5194686[/snapback]

Kunne noen gjort dette for meg? Eller er avatar expertene tatt juleferie? :ermm:

Skrevet (endret)
Kan noen lage en juleavatar til meg? Bruk den jeg har men bare legg til noen kvister (som ramme?) og en bjelle i midten?

EDIT:

Hvis det passer bedre om bildet er rødt kan jo det også skiftes hvis det ikke er for mye arbeid

5194686[/snapback]

Kunne noen gjort dette for meg? Eller er avatar expertene tatt juleferie? :ermm:

5201936[/snapback]

Jeg vil ikke gjøre det, fordi jeg vil ikke gjøre den styggere, enn den allerede ér. :shrug:

Endret av Joakim.
Skrevet
Jeg lagde en avatar nå nettopp:

FSM.jpg

Hvis dere ikke helt skjønner avataren kan dere ta en titt på originalbildet og lese og klikke i signaturen min. Hvis dere ikke får noe ut av signaturen, kan dere lese mer her.

Den som vil ha, kan ta! :)

5203102[/snapback]

Ser mer nasty ut enn den er for å si det sånn :p (litt koffert kan man vel tenke?)

Gjest Slettet+19283741
Skrevet

EDIT:

5194686[/snapback]

5201936[/snapback]

Jeg vil ikke gjøre det, fordi jeg vil ikke gjøre den styggere, enn den allerede ér. :shrug:

5201944[/snapback]

Er den virkelig så stygg, eller er det bare du som ikke klarer å fikse det

Skrevet
Er den virkelig så stygg, eller er det bare du som ikke klarer å fikse det

5203895[/snapback]

:!:

Ja, den er stygg.

Har fikset en del avatarer som er mye vanskeligere enn din.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...