adsfiklam Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 (endret) Fungerer Gmail med Opera 7.54 ? Does Gmail support my browser? Gmail is accessible at http://gmail.google.com/ wherever you have access to the Internet via a PC, Linux, or Macintosh (Mac) computer with one of the following fully supported browsers: IE 5.5+ (download:Windows) Netscape 7.1+ (download: Windows Mac Linux) Mozilla 1.4+ (download: Windows Mac Linux) Firefox 0.8+ (download: Windows Mac Linux) Safari 1.2.1+ (download: Mac) If you access Gmail with a browser different from those listed above, you'll be automatically directed to the basic HTML view of Gmail. Basic HTML view works with the following browsers, as well as many others: IE 4.0+ Netscape 4.07+ Opera 6.03+ Regardless of your browser type, you must have cookies enabled to use Gmail. If your browser supports it, please also enable JavaScript. Vil anbefale deg å bytte til Firefox siden Opera kun støtter "basic HTML view" Eller så kan du jo bare bruke Tunderbird og lese/sende e-post derfra Endret 20. mars 2005 av yrjan
akh Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Opera støtter gmail fra og med versjon 8. Du kan prøve den nyeste betaversjonen f.eks? Ellers er det også mulig å laste ned gmail til epostleseren din, siden den har pop-støtte. Yrjan: opera slår firefox på det meste, så å bytte er et dårlig råd
adsfiklam Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Yrjan: opera slår firefox på det meste, så å bytte er et dårlig råd Kanskje, men jeg er i hvertfall veldig fornøyd med Firefox
Dell_Inspiron Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Offtopic: Jaja, tråden ender vel i en fjortisdiskusjon om hva som er best av opera og firefox. Ingen bryr seg om hvem som synes hva er best her. Ontopic: GMail støtter ikke Opera, men Opera 8 forsøker å støtte GMail. Dette kan bli og har blitt et problem når GMail har endret på Web-mailen sin. Men Opera 8+ legger i hvert fall til rette for GMail, så last ned Opera 8 beta hvis du vil beholde Opera.
pr0xy H4xx0r Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 eg er veldig fornøyd med IE eg, har prøvd firefox og opera, men no bruker eg bare vanleg IE
howzer Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 GMail støtter ikke Opera, men Opera 8 forsøker å støtte GMail. Joda, Google har jobbet med å få Gmail til å fungere i Opera.
diversity Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Jeg bruker Opera 8 BETA,, har ikke hatt noe problem med gmail der
baremegigjen Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Fungerer knirkefritt i Opera 8 beta, men du må sette den til "Identify as IE". Trykk F12 og velg dette alternaltivet. Da får du opp fullversjonen av Gmail.
ilex Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 noen som har link til opera 8.0 beta? here you go ftp://ftp.opera.no/pub/opera/win/800b3/en/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå