Skateee Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) JA jeg er nå jævli lei av WC3 og CS så nå vill ha noe nytt! (ikke WOW!!!) Hva anbefales? hva spilles det mest av? (har bestilt BF2) #topic endret av moderator# Endret 19. mars 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Tja... Disse spilles ganske mye: -Call Of Duty -Battlfield 1942 (+ mods) -Battlefield Vietnam (+ mods) -Soldier Of Fortune II -Halo -Unreal Tournament 2004 EDIT: Men hvorfor kaller du tråden "Beste MP spill"? Er det ikke mer forklarende (og mindre villedende ) å si "Anbefalninger av MP spill?"? Og litt mer pirking: Denne tråden skal til Spørsmål-kategorien. Endret 19. mars 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Guild Wars er jo alltid kult Kommer ikke før 28. April though :\ Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Guild Wars er jo alltid kult Kommer ikke før 28. April though :\ Om du leser topic, så sier han (Ikke WoW!). Jeg vet ikke om han mener spesifikt WoW, eller om han mener spill av samme sjanger, altså MMO. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 det finnes en haug av gode strategi spill, hvis du er lei av fps.... - Rome: Total War - Age of Empires 3 (når det kommer ut) - LotR, The Batlle for Middle-Earth, det beste RTG i vår tid... - Stronghold (ikke så populært på nett kanskje!?) - +++ Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Liker du strategi ? Og er lei "skytespill" da vil jeg anbefale de over, dessuten Age Of Kings CQ, AOM og Warcraft i nyeste versjon (3? +++) CC Generals er og morsomt. Have fun. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Mens du venter på BF2 kan du jo lade opp med enten Battlefield 1942 eller Battlefield Vietnam? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 - LotR, The Batlle for Middle-Earth, det beste RTG i vår tid... RTG? Anyway, jeg vil nå si at det er en grunn til at Rome fikk "RTS Of The Year" -priser over alt, mens BFME knapt var en av de nominerte... Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jepp, RTW er et bedre strategispill en BFME, sånn er det bare. BFME har veldig bra stemning, og kan være gøy til tider, men når ikke Rome opp til knærne. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 sorry, mente så klart RTS, men BFME fikk E3 prisen for beste strategi spill! Lenke til kommentar
OleR Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 RWT er bare så utrolig mye bedre en BFME. RTW hadde alt jeg alltid har savnet i RTS-spill. (Fordel av flanking, rear charge, cavalry charge, etc). Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 sorry, mente så klart RTS, men BFME fikk E3 prisen for beste strategi spill! Og hva i huleste hjelper det? Man kan jo ikke si at et spill er det beste spillet som er laget, fordi det får en pris pga. en DEMO som ble vist FØR spillet kom ut. Men jo, BFME har god stemning, og det er et bra/morsomt spill, men (som nevnt) det er en grunn til at Rome vant RTS-Of-The-Year på ALLE nettsteder og i ALLE magasiner som hadde en "RTS-Of-The-Year" kåring. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 javel javel, men ikke alle RTS dreier seg om taktikk osv, BFME har ikke så mye av det i sammenligning med RTW men alikavel mener jeg at BFMe er mye bedre Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Da kan jeg anbefale Trackmania og/eller Trackmania Sunrise! Ufattelig morsomt på multiplayer. Reklame: Her er forresten mine baner Snakkes! Lenke til kommentar
Radial Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Gratis og veldig bra: Wolfenstein Enemy Territory Endret 23. mars 2005 av Radial Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 ET er også utrolig enkelt å sette seg inn i. Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Call of duty er jævlig fett på multiplayer. Når CoD2 kommer, så kjøper jeg den utelukkende pga. MP (selv om det ikke skader med noen runder SP). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå