Gå til innhold

Fukt skade på "ny" K700i


50z

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mon tro om forsikringen dekker kondensskader

 

...

 

[Pirkemodus]

Og ellers et lite tips til trådstarter.."ord deling" er en fin ting :ermm: Fuktskade heter det visst

[/Pirkemodus]

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mon tro om forsikringen dekker kondensskader

 

...

 

[Pirkemodus]

Og ellers et lite tips til trådstarter.."ord deling" er en fin ting :ermm: Fuktskade heter det visst

[/Pirkemodus]

Netcoms totalforsikring pluss dekker kondens/fuktskader.

 

Vanlig totalforsikring dekker ikke dette.

 

Pluss kan innehas av bedrifter og oss forhandlere :w00t:

Skrevet

er vel litt rart at det skal komme vann inn i joystikken på k 700, det er der dem sier det er kommet inn vann ikke i bunnkontakten. med regn så mener jeg litt yr

Skrevet
er vel litt rart at det skal komme vann inn i joystikken på k 700, det er der dem sier det er kommet inn vann ikke i bunnkontakten. med regn så mener jeg litt yr

En liten dråpe væske er nok det. Er tross alt helt åpent ved joysticken. Renner rett ned på hovedkortet.

Skrevet
Smart. hvorfor kan ikke produsente, spes nokia som jeg har hatt problem med isolere de LITT bedre?

Fordi da blir telefonene dyrere, tyngre, gjerne med mindre elektronikk i osv osv.

 

Pose og sekk er vanskelig uten å måtte betale mer for det.

Skrevet

Det var nok den første å siste sony telefonen. Skal få telefonen sendt tilbake slik at noen andre får se på den.

Skrevet
Smart. hvorfor kan ikke produsente, spes nokia som jeg har hatt problem med isolere de LITT bedre?

Fordi da blir telefonene dyrere, tyngre, gjerne med mindre elektronikk i osv osv.

 

Pose og sekk er vanskelig uten å måtte betale mer for det.

ja, men jeg har lest at nokia tlf som selges i veldig fuktige land som malaysia eller noe er mer isolert enn de som selges her, at hovedkortet var voksbelagt eller noe. det burde de gjort på alle telefonene uansett hvor de selges.

Skrevet
Smart. hvorfor kan ikke produsente, spes nokia som jeg har hatt problem med isolere de LITT bedre?

Fordi da blir telefonene dyrere, tyngre, gjerne med mindre elektronikk i osv osv.

 

Pose og sekk er vanskelig uten å måtte betale mer for det.

ja, men jeg har lest at nokia tlf som selges i veldig fuktige land som malaysia eller noe er mer isolert enn de som selges her, at hovedkortet var voksbelagt eller noe. det burde de gjort på alle telefonene uansett hvor de selges.

Tidligere så var jo hovedkortene på mobiltelefoner solgt i Europa også sprayet med en lakk som gjorde dem meget motstandsdyktige mot fukt og væskeskader.

 

Denne lakken har så blitt ulovlig da den er meget miljøfarlig.

 

Andre land/verdensdeler - andre lover.

 

Godt mulig du finner telefoner med denne lakken også idag, men i Europa er det ikke lov å selge dem.

  • 3 uker senere...
Skrevet

Til askeladden2004 og jarmo:

 

Igjen så må det påpekes at det her er snakk om VÆSKESKADE, ikke fuktskade.

 

Kan allikevel være verdt forsøket å benytte brevmalen til askeladden2004, da den er godt utført. Klarer ikke forhandler/tidligere salgsledd å svare godt nok for seg (virker som de fleste har problemer med dette) vil du nå frem med klagesaken.

 

Har de du klager til kompetente ansatte har du ikke sjanse i havet, dessverre.

 

(å utnytte butikkmedarbeidere uten opplæring for å få dekket en slik uvettig bruk av mobilen på reklamasjonsfristen er nesten på linje med forsikringssvindel, om du skulle velge å gi det et forsøk. om ikke juridisk, så etisk.)

Skrevet

Har de du klager til kompetente ansatte har du ikke sjanse i havet, dessverre.

 

(å utnytte butikkmedarbeidere uten opplæring for å få dekket en slik uvettig bruk av mobilen på reklamasjonsfristen er nesten på linje med forsikringssvindel, om du skulle velge å gi det et forsøk. om ikke juridisk, så etisk.)

Eller kanskje det finnes butikkmedarbeidere som faktisk tenker litt på service...

Skrevet

Har de du klager til kompetente ansatte har du ikke sjanse i havet, dessverre.

 

(å utnytte butikkmedarbeidere uten opplæring for å få dekket en slik uvettig bruk av mobilen på reklamasjonsfristen er nesten på linje med forsikringssvindel, om du skulle velge å gi det et forsøk. om ikke juridisk, så etisk.)

Eller kanskje det finnes butikkmedarbeidere som faktisk tenker litt på service...

Service er én ting. Å gå konkurs er en helt annen.

Skrevet

Hvis en kjøper har sølt væske på telefonen, er det ikke service å gi ham en ny, men idioti. Det er jo ikke akkurat god business å dele ut nye varer til folk som ødelegger dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...