Hr. Jenssen Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 (endret) SWAT er en mod til Call Of Duty, som forandrer stort sett hele spilelt (bortsett fra gameplay). Det foregår i nåtiden, med dagens våpen, dagens utstyr, dagens bygninger, osv osv. Modden er enda bare i BETA-stadiet, men den skal tydeligvis allerede være ganske bra. Selv har jeg ikke prøvd den (har ikke hatt CoD installert på lang tid), så dere får prøve den ut selv (link finner du øverst). Dessuten har det kommet en oppdatering (fra 0.2 til 0.3), som du kan laste ned her. Om du er usikker på om denne modden er verd nedlastingen, kan du sjekke ut noen screenshots (her, her, og her ) Endret 19. mars 2005 av MeTa][iC
Jankee Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Flyttes til den henviste kategorien for modifikasjoner
MuD Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 prøvde den nå... ikke så ille, men det var elendig grafikk! allt var så Blur
Hr. Jenssen Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Skrevet 19. mars 2005 prøvde den nå... ikke så ille, men det var elendig grafikk! allt var så Blur Er grafikken dårligere enn standard CoD grafikk? BTW: Hvis ja, dette blir jo fikset. Husk at modden ligger på et tidlig beta stadie enda.
MuD Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 [iC' date=19/03/2005 : 19:47] prøvde den nå... ikke så ille, men det var elendig grafikk! allt var så Blur Er grafikken dårligere enn standard CoD grafikk? BTW: Hvis ja, dette blir jo fikset. Husk at modden ligger på et tidlig beta stadie enda. ja den er mye dårligare, man hadde eit lite håp om att det blir fikset i full versionen
Hr. Jenssen Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Skrevet 23. mars 2005 Noen andre som har prøvd modden enda eller?
Mala Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 (endret) [iC,23/03/2005 : 16:11] Noen andre som har prøvd modden enda eller? HAr nett installert COD m UO på maskina etter den COD praten vi hadde i en annen tråd Ska sjekke ut denna no EDIT: ikkje misforså love smilien, kjenner ikkje MeTa][iC personlig BAh, eg gir faen i heile modden, fikk en feil når eg skulle prøve det Endret 28. mars 2005 av Mala
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå